אבינעם גרינברג ז"ל

אבלים: ילדיו: עמי ופנינה גרינברג ובני ביתם, עפרה כהן ובני ביתה, דליה ויובל ליפשיץ ובני ביתם. ההלוויה תצא ביום ב' ה- 07.11.11, בשעה 15.00, מבית הכנסת משאת בנימין לבית העלמין ביבנאל. יושבים שבעה בבית המנוח ביבנאל. המנוח היה יקיר יבנאל ומוותיקי המתיישבים בגליל התחתון.

One comment

  1. יענקלה רגב בן סג'רה

    אבינעם היקר ללבי (שכב על מנוחתך עדן).אמש לפני כניסת השבת איתרתי את בנך עמי שוחחנו [אודות הקשר האמיץ ששרר ביננו , וכן על קשריך עם דודי היקר סרן יהושוע (רוגצב'סקי ז"ל.אשר נהרג בעת הניסיון לכבוש את כפר המרצחים "לוביה"
    ביום ד' בסיון תש"ח 9.6.1948.] קבענו לשוחח ביום א בבוקר. והנה לפני שעה מצלצל הטלפון. (עיני בוכות) בן של אחד ממאות הלוחמים ,אשר נטלו חלק בקרבות מושבתי -סג'רה 1948. מודיע לי שעפר גרינברג היקר נפטר בערב השבת. אין מלים מלתאר את אשר פוקד אותי. הפניה שלי לאתר את בנך עמי היקר ,וכן את בנו של דודיק היקר ז"ל. היתה למען מטרה קדושה, חפצתי לספר להם על הקשרים!!, וכן ובעקר על מחקרי בעקבות קרב לוביה הראשון, (לילה ביו 8.6.48-9.6.48 עת. עשיתי נצורות זכיתי להקליט את כל הממ"ים !!(אני מדבר על שנות ה80 המאוחרות.
    יקירי כה אהבתי אותכם (בני המחלקה היבניאלית אשר נטלה חלק בקרב בפיקודו
    של עמוס שליין היקר ז"ל.השנה כנסתי את רוב בני המשפחות, "חברים" למחנות הריכוז, דור שני ושלישי של חללי לוביה 9.6.48 גד 14 חטו' גולני אשר קבורים בקיבוץ משמר העמק. (קבר אחים ) !! היה סוער, מרגש , ניגע לכל לב ולב. בתאריך 18.07.2015יום השבת. ימלאו 67 שנים לכיבושה הכפר "לוביה". אנכי עורך סיור מקצועי בעקבות דרכו של דודי היקר יהושוע ז"ל אשר היה באותה עת מפקד האזור והמושבה, נהרג ביום 9.6.1948. כתבתי שורות אלה מלב הדואב. מלא תנחומי לכל בנות ובני שבט גרינברג על פטירתו של יקירכם. ברעות חמה כואבת ומייחלת , שלכם יענקלה רגב בן סג'רה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן