אבי וינטרוב ז"ל אחיה של שרה מידת

בית רפאל אבל על מותו
של חברנו לעבודה
אבי וינטרוב ז"ל
אחיה של שרה מידת
ומשתתף בצער המשפחה

2 Comments

  1. מיכה קיזנר

    אבי וינטרוב ז״ל היה מלח הארץ. היה כייף לצחוק איתו, ולשוחח עימו. חבל שהאירוע הזה גדע את חייו ! נפרדנו מ אדם יקר, ילד של החיים ! למרות שהמדע ריסק מנה גדושה מהמסתורין, קצרה ידו מלהושיע את א בי, ולהפכו לבן חורין !
    נזכור את הצחוקים איתו, את המוזיקה, חוויות באולפני הקלטה בתל אביב, נסיעות ארוכות.
    חבר יקר, תנוח על משכבך בשלום !

  2. אופיר מידת

    ב 07/10/2018 הלך לעולמו אדם אהוב ויקר לליבי.
    אדם שהיה האבא השני שלי.

    תמיד בימי ההולדת בירכתי אותו רק בבריאות ואריכות ימים, אבל היות והתבדתי אכתוב לו עכשיו את הברכה שתמיד רציתי, קבל עם ועדה:

    אברמי, האישיות הכובשת שלך הלכה לפניך.
    היית יפה לא רק חיצונית עם עיניי התכלת שלך (שגרמו לשוודיות בשנות ה- 70 לבוא אחרייך לארץ) אלא אף יותר פנימית עם ההומור שלא השאיר אף אחד אדיש סביבך, עם הציניות החריפה שצריך מנת משכל מאוד גבוה בשביל להבינה, עם החכמה והבקיאות שלך בכל פרט ופרט משחר ההיסטוריה האנושית ועד גדולי המלחינים ועם הכשרון האינסופי שלך שהלך לפניך בכל ברנז'ת הנגינה בישראל.

    אבל יותר מהכל, הצניעות והפשטות שלך שבהם שידרת לעולם "חיו ותנו לחיות בשלווה" הם אלו שכבשו כל אחד שהכיר אותך ולו לכמה דקות.

    תודה ששזרת לי את החיים בחוטי זהב מיוחדים שרק אתה עם החותם שלך יכולת לעשות, תודה שהיית שם בכל רגע ורגע חשוב בחיי, תודה על התמיכה, החיבוק, הקבלה והאהבה.

    אני אתגעגע כל כך, ואלך לעד עם הקעקוע שעשית לי בלב.

    אוהב אותך אבא שני שלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן