אדריכל דרור סופר ז"ל

חברת יוניסטרים אבלה ומנחמת את עדי סופר תאני, חברת בורד יוניסטרים, ומשפחתה על מות יקירם.

החברים בקבוצת שטראוס מנחמים את עדי ומשפחת סופר על מות אבי המשפחה.

החברים בחברת איטורו מנחמים את עדי סופר תאני ומשפחתה על מות יקירם.

החברות והחברים בהנהלת תכנית החינוך הלאומית תלמ"א מנחמים את עדי סופר תאני ומשפחתה על מות אביה.

החברים במשרד הרצוג, פוקס נאמן מנחמים את עדי סופר תאני על מות אביה.

דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי, הפורום הכלכלי חברתי וחברי – Business Roundtable Israel מנחמים את עדי סופר תאני על מות אביה.

אורן הולצמן וחברת Il Makiage מנחמים את עדי סופר תאני על פטירת אביה.

עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר, הסגנים וחברי מועצת העיר מנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, ידיד העיר אשדוד.

החברות לשביל ישראל: אהובה בלקין, רינה דודאי, ציפורה דולן, זהבה כספי, אהובה קינר, שירה רן חייקה ובילי שטראוס סולומון מנחמות את רותי על פטירת בעלה.

הידידים: אילנה ומשה גיל, אהובה בלקין ומאיר בוכמן אבלים על פטירת יקירם.

החברים לספסל הלימודים: דליה ואורי ורנר, דורותי וגובי קרטס ונירה ואורי זרובבל אבלים ומנחמים את רותי, הבנות והמשפחה על פטירת יקירם.

One comment

  1. עמי רן

    אדריכל דרור סופר נדרס למוות על ידי רכב בעת שהפגין עם דגל שחור בצומת סביון. דרור, בוגר הטכניון, היה אדריכל מוכשר שעבד במשרדו כמעט לבד או עם עזרה מועטה. הקריירה המקצועית שלו החלה כאשר זכה יחד עם שותפו דאז אדריכל יוסף קולודני בתחרות הראשונה לתכנון בית המשפט העליון. אולם, לאחר שהפרויקט תוכנן עד לשלב תוכניות העבודה, הוחלט על בניית בית המשפט במיקום אחר והוכרזה תחרות בינלאומית שהתקיימה בשני שלבים. לאחר שהשניים לא הוזמנו להשתתף בשלב המוזמנים, דרור וקולודני נפרדו, והוא המשיך את עבודתו במשרד משלו, בו הוא תכנן מבנים חשובים, ביניהם בית משפט השלום באשדוד, דיור מוגן בנתניה, מספר מבנים של התעשייה האווירית, ומבנה של חברת אלתא. דרור, איש צנוע, נדיב וסקרן נפל על עקרונותיו והוא בן 82 בלבד. והנחמה – אדריכלים אינם מתים, הם רק עוברים דירה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן