אהרון ידלין ז"ל Aharon Yadlin

קיבוץ חצרים אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם, חבר הקיבוץ.
הארון יוצב בבית העלמין בשעה 16.30.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 14.08.22, בשעה 17.30, בית עלמין קיבוץ חצרים.
יושבים שבעה במועדון ניחותא בקיבוץ חצרים, בימים ב'-ה' ה- 15-18.08.22, בין השעות 09.00 – 13.00, 15.30 – 20.30.

התנועה הקיבוצית אבלה ומנחמת את המשפחה, חברי קיבוץ חצרים ואהביו על פטירת יקירם, חתן פרס ישראל, שר החינוך ומזכיר התק"מ לשעבר.

מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, יו"ר המפלגה ושרת התחבורה, וחברי וחברות המפלגה מנחמים את משפחת ידלין על פטירת יקירם, חבר כנסת ושר החינוך לשעבר.

הבלט הישראלי מנחם את יהושע (שוקה) ילדין והמשפחה על פטירת יקירם, חתן פרס ישראל ומנהיג ערכי בתחום החינוך.

המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, אלוף (מיל') אורי אור, יו"ר הוועד המנהל, עמרי שלמון, מנכ"ל, חבר הנאמנים, הוועד המנהל והעובדים אבלים ומנחמים אתוקיבוץ חצרים על פטירת יקירם, נושא דגל החינוך והמורשת.

קרן ברל כצנלסון, חגי מירום, יו"ר הדירקטוריון, חברי הדירקטוריון והעובדים אבלים על פטירתו של אחד ממנהיגי תנועת העבודה, מורה, מחנך וממייסדי ומנהלי קרן ברל כצנלסון.

יד טבנקין אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירם, נשיא כבוד של יד טבנקין אשר כיהן שנים רבות כיו"ר העמותה.

המכון למדיניות העם היהודי מנחם את משפחת ידלין על מות יקירם, חבר מועצת המנהלים של המכון מיום היווסדו.

מוסד ביאליק, הצוות, הדירקטוריון והקורטוריון אבלים על מותו של יום, חבר הנהלת העמותה ושר החינוך והתרבות לשעבר.

המכון למחקרי ביטחון לאומי, פרנק לאוי, יו"ר הדירקטוריון, חברי הדיר"ר המוסד שנים רבות, איש ההתיישבות ואיש חינוך.

הנהלת עמותת הנבל והזמיר אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירקטוריון, פרופ' מנואל טרכטנברג, ראש המכון, ההנהלה והצוות אבלים ומנחמים את בנו אלוף (מיל') עמוס ידלין ומשפחת ידלין על מות יקירם, חתן פרס ישראל ולשעבר חבר כנסת ושר החינוך.

בית הספר הריאלי העברי בחיפה אבל ומנחם את המשפחה על פטירת יקירם, בוגר בית הספר במחזור כ"ה (1944) וחתן פרס ישראל.

קרן רש"י אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירם, יו"ר בית יציב ושותף לפועלה של קרן רש"י בתחום החינוך.

דירקטוריון המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי באר שבע, ההנהלה, המורים, העובדים, כנס שדרות לחברה וחינוך, פרופ' אריה רטנר, נשיא המכללה ויו"ר כנס שדרות ואלוף (מיל') עוזי דיין, נשיא ומייסד כנס שדרות מנחמים את משפחת ידלין על מות יקירם, שר החינוך לשעבר, חתן פרס ישראל, מראשי תנועה העבודה, מוותיקי מפא"י, חבר הוועד הפועל של ההסתדרות, ממקימי מכללת בית ברל, יו"ר הוועד המנהל של בית יציב, אחיו של שוקה ידלין, לשעבר חבר בדירקטוריון מכללת קיי וחבר קיבוץ חצרים.

פנינית ופיני כהן מנחמים את עמוס ידלין ומשפחתו על פטירת האב, איש חינוך מחלוצי ההתיישבות בנגב.

יושב ראש הכנסת, חברי הכנסת, חברי הכנסת לשעבר ועובדי הכנסת אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, חבר כנסת ושר לשעבר.

אוניברסיטת בן גוריון בנגב, פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא האוניברסיטה, וירום אריאב, יו"ר הוועד המנהל, אבלים ומנחמים את עמוס, אמיר, יורם והמשפחה על פטירת יקירם, איש הנגב, שותף לרעיון יסוד האוניברסיטה, מוותיקי חבר הנאמנים שלה, יו"ר הוועד המנהל, דוקטור כבוד של האוניברסיטה וחתן פרס ישראל.

עמותת פידל, הוועד המנהל, ההנהלה והעובדים מנחמים את אלוף במיל' עמוס ידלין, יו"ר עמותת פידל, ומשפחתו על מות אביו.

המכון למורשת בן גוריון, חברי המועצה ועובדות המכון מנחמים את עמוס ידלין, יו"ר מועצת המכון, ומשפחתו על מות אביו, איש הנגב, שר החינוך לשעבר, יוזם חוק דוד בן גוריון וחבר מועצת המכון.

ממשלת ישראל אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירם, איש חינוך, חתן פרס ישראל ושר החינוך לשעבר בממשלות ישראל.

ההסתדרות הציונית העולמית, מוסד ביאליק, יעקב חגואל, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, גוסטי יהושע ברוורמן, ראש המחלקה לארגון וקשר עם הישראלים בתפוצות וחברי ההנהלה אבלים על מותו של חתן פרס ישראל ויו"ר מוסד ביאליק שנים רבות.

חברת אלוני חץ נכסים והשקעות בע"מ, הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את עמוס ידלין ומשפחתו על פטירת אביו, חבר כנסת, שר החינוך בממשלות ישראל וחתן פרס ישראל.

Sir Frank Lowy, the Chairman of the INSS Board of Directors, Members of the INSS Board, Prof. Manuel Trajtenberg, INSS Executive Director and the INSS Management and Staff mourn the passing of a recipient of the Israel Prize and former Member of Knesset and Minister of Education, and extend their condolences to his son Mai. Gen. (ret.) Amos Yadlin and the Yadlin family.

2 Comments

  1. נינה גרוסברד

    האיש המורה הרוחני .המורה לאזרחות שלי בקיבוץ חצרים. האיש שדאג שאקבל מילגה מהסוכנות ללימודים בבן גוריון. יחיד בדורו. גדול המחנכים. ואחותי רחל סרוסי טיפלה בו כמה שנים בקיבוץ. יהי זכרו ברוך. נינה ((לשעבר נינט)
    יחסר לנו מאד.

  2. ד"ר שלמה אלון

    ד"ר שלמה אלון וכל חברי עמותת בוגרי הסגל הבכיר בשירות שולחים תנחומים לחברנו היקר, שוקה, על הסתלקותו של האח הדגול, אהרן, שר החינוך, מחנך ומשפיע על רבים. שוקה יקר- מחזקים אותך ואת כל בני המשפחה. המשך למצוא את סיפוקך בבלט הישראלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן