אהרונה דיין מלקין ז"ל

אבלים: עמליה דיין ומשפחתה, אבנר דיין ומשפחתו.
ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 08.03.13, בשעה 13.00, בית עלמין סביון רחוב החורש.
ביקורי ניחומים בימים שבת, א'-ב', ה- 09-11.03.13, ברחוב רחל 8, דירה 2, תל אביב, בין השעות 17.00 – 21.00.

אבלים: אסי דיין, רות דיין והמשפחה.

דניאלה ועלמה לוכסמבורג ובני ביתן, הגלריה בלונדון וניו יורק: ערן, אליסה, אליסון, סטפני, מרי, פרנצ'סקה ומארי מנחמים את עמליה על מות אמה.

רותי אגסי, אלה ואהוד בן ש"ך, דינה גור, מוקי דגן, טליה דיין ונעמי ודוד קוליץ מנחמים את עמליה ואבנר על מות אמם.

ענבל פינטו, אבשלום פולק וחברי הלהקה מנחמים על מותה.
המנוחה הייתה חברת הוועד המנהל של להקת המחול ענת פינטו ואבשלום פולק.

13 Comments

  1. דינה ריקליס

    שמעתי בהלם על מותה של אהרונה. פגשתי אותה בכמה צמתים בחיי. מוכשרת. יפה, נבונה ומלאת אמפתיה. אהרונה היקרה נוחי בשלום על משכבך. תנחומים רבים לבני המשפחה והחברים הקרובים.

  2. גליה

    למדתי במכינה לצרפתית באוניברסיטה יחד עם אהרונה. . בהפסקת הצהריים אסי היה בא לפגוש אותה ולא היה אחד שלא עקב אחריהם במבט. היא היתה כל כך יפה והם היו כל כך מאוהבים. נעצבתי כל כך היום כשקראתי על מותה

  3. נילי טל

    שכחתי לציין שהייתי חברה טובה של אהרונה במשך 20 שנה האחרונות. היינו הולכות ביחד בכל יום שישי לסרט. מבלות במסעדות. בקיצור נהנות מהחיים. לפני כחודשיים חיפשתי תמונות בעתון הארץ ומצאתי שם תמונה נהדרת של אהרונה. הנה היא לפניכן.

  4. מירה

    אהרונה היתה בת כתתי בבית ספר עממי "דובנוב"
    זוכרת אותה כיפה , בעיקר חייכנית וטובת לב…
    תנוח בשלום על משכבה עד קץ הימים …

  5. שאול פרץ

    בשנת 92 הייתי בטיול בן 17 יום במרוקו ביחד עם אהרונה ז״ל בטיול מאורגן של החברה הגאוגרפית. במשך 3 שבועות כמעט הפכנו למשפחה אחת כאשר הכיף מהמראות הבדיחות והביחד הפך אותנו לחבורה מגובשת של אנשים שלא הכירו מעולם אחד את השני. אני זוכר עד עכשיו את הצחוק הצרוד שלה . יהי זכרך ברוך

  6. חיים

    גדלתי בחדר יחד עם אחותי כשמעל מיטתה היה הפוסטר הידוע של פורטרט של אהרונה .מי שבעצם ראה אותה בוקר בוקר הייתי אני ולא אחותי .לכן גם כשבגרתי אני עדיין חושב שהיא היתה האישה הכי יפה בעולם.ושתנוח לה בשלום היכן שהיא לא נמצאת.

  7. שושנה

    גרנו באותה סביבה בת"א, והיינו נתקלות זו בזו לעתים קרובות. ידעתי כמובן מי היא. היא לא ידעה מי אני. היה בה משהו בודד ושברירי. היה לי רושם שהיא רואה בי משהו דומה, ומעוניינת בקשר. לצערי, הייתי סגורה מדי. היום אני מאד מצטערת על כך.

  8. יונה מרקוביץ

    משתתפת בצערכם הכבד על פטירתה של אהרונה דיין ז"ל.
    אני מנסה לאתר את כתובת האי מייל של בתה, עמליה דיין, בענין הנוגע לאהרונה ז"ל שאני בטוחה שיהיה קרוב ללבה.
    אודה באם תעבירו אלי את כתובת האי מייל של עמליה דיין לכתובת yona@mtlaw.co.il
    תודה
    ושלא תדעו עוד צער

    • מירה כהן (לוי)

      כבר חלפה שנה , ילדה יפה , הזמן חולף מהר , להזכר בך זה לזכור צרור של פרחי שדה המפיצים ריח ניחוח משכר , את מתקשרת לתקופת ילדותנו עם הרבה נוסטלגיה , כי לפני שבחרנו עדיין כל האפשרויות היו שם .

      ועשינו את הבחירות שעשינו , ואת קוראת שורות אלה כאשר אני כותבת אותן …. ויודעת שהכל בסדר כפי שבחרנו כולנו, וכי נפגש שוב אי שם בסוף הדרך .

  9. yona@mtlaw.co.il

    משתתפת בצערכם.
    יש אצלי תמונת עירום יפהפייה שצוירה בידי יורם לוקוב בשנת 1970 ונאמר לי שזוהי אהרונה דיין ז"ל, בצעירותה.

  10. דר' אמנון טיל

    למדי עם אהרונה מלקין ז"ל באותה כיתה בבית ספר יסודי "דובנוב" בת"א, מ56-59. אח"כ למדתי עם אהרונה ז"ל ב"תיכון חדש" בת"א במגמה ההומנית מ60-63. כאשר אסי דיין למד במגמה הסוציולוגית. אהרונה הייתה תלמידה טובה ואהובה על כולנו. כמו כן היינו יחד בצופי "שבט דיזינגוף" בת"א.

    היה לנו חבר משותף בשם אריה טסלר, וכאשר היינו חוזרים הביתה מבית ספר דובנוב, היינו לעיתים עוצרים בדירתה של אהרונה ז"ל שגרה אז ברחוב אבן גבירול. אהרונה לא הלכה איתנו ל"גרעין קציר לתל קציר" לנח"ל. לכן מאז לא נפגשתי יותר עם אהרונה.

    אהרונה נפטרה לפני 7 שנים ב2013 ומאד נעצבתי לקרא על כך בעיתונים.

    חבל שלא זכיתי לפגוש את אהרונה מאז סיום בית הספר התיכון. בזמן בית הספר התיכון אהרונה נעשתה יפה, וע"פ התמונות המשיכה להיות יפה גם בשנותיה האחרונות.

    תהה נשמתה של אהרונה צרורה בצרור החיים.
    דר' אמנון טיל
    מומחה לפסיכולוגיה חברתית-ארגונית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן