אורה אושרי לבית מכניק ז"ל

אבלים: בעלה: עמוס אושרי, ילדיה: גיל ורותי, זיו ויעל וטליה, נכדיה: עמית, דן, יובלי, איתי, יהונתן ואוריה.
ההלוויה התקיימה ביום ו' ה- 31.07.20.
יושבים שבעה ברחוב התבור 16, פרדס חנה, בין השעות 09.00 – 13.00, 16.00 – 20.00.

One comment

  1. אריה רפפורט

    אריה רפפורט –
    2 אוגוסט 2020
    למשפחת אושרי – מכניק ,לעמוס הגינגי הנצחי לילדיה ולנכדי ולכל ידידעינו וחברינו.
    פרדס חנה
    שוב עולה בגורלי להזכר בבת נוספת של כיתתנו ולציין בצער רב את האבל הכבד אשר פקד את כולנו עם לכתה של ידידתנו , חברתנו – אורה ז"ל ..
    היתה בפרדס חנה חברותא נהדרת של רינה ודיתה וחנה'לה ומינ'לה שתבדלנה לחיים ארוכים ועימן נטע, ונילי ז"ל שאת כולן הכרתי למעשה כל חיינו , היא גרה ברחוב 500 – המשך הדקלים ( ליד הגן המרובע ) ואני ברחוב הואדי , וכולנו חגגנו בחולות במושבה הנהדרת של אז- פרדס חנה . למדנו יחד בבית הספר העממי ואחר כך בתיכון חקלאי פרדס חנה ,ולאורך כל השנים הללו התגבשה חבורה שנפש כולם נקשרה בה אחד לשני.
    עברנו יחד את מלחמת השחרור – ואני זוכר כילד את השמועות על אביה שנהג ברכבו ליד מענית ונפגע באש אויבים ואחר כך את אורה עוברת טיפול רפואי חדשני ומכל זאת צמחה עלמת חמד , רגישה, ומבינה עם מטען של חברות אמת ופתיחות לכולנו..
    כולנו דאז היינו יפים ושריריים, ומאד צעירים – אבל אין ספק שאורה היתה חלק מרכזי באותה קבוצת נערות "חיצוניות " שהביאו מפרדס חנה אל הבי"ס החקלאי את הטאצ הנשי ותבונתן ליוותה את כולנו כל השנים , יפת תואר.. תלמידה מוכשרת ,.היה בה יופי עדין, שהשתבח עם השנים. , יופי –, של אופי רגיש של חברות ושל עשיה.- מהיום הראשון , עוד כילדה ונערה והרבה חכמה ותפיסת עולם.
    מבין כולנו אורה קשרה את נפשה עם פרדס- חנה וצירפה אליה גם נופך מאד מיוחד של נציג מעין עירון. והיא כמו תמיד נשארה , תמיד מאד פתוחה לבבית ונעימה.
    לצער כולנו בשנותיה האחרונות היה סבל מיותר חלק בחייה .
    אובדן שכזה –- הינו סופה של תקופה בחיינו . הכאב רב , ובכל גיל ובכל עת – זו הינה מכה מרה וכואבת . זה אובדן, והכאב נותר גם לשנים שלאחר מכן והוא רב וצורב – ואולם תמיד ישארו הזכרונות וההערכה רבה למה שהיתה ועשתה במהלך חייה ,
    אנו שותפים עמכם בכאב הרב ובצער שאופף אתכם ואת כל מוקירי זכרה,, מי ייתן ולא תדעו עוד דאבה.
    אריה (קו'ץ ) וגיזי רפפורט
    (בית ) – קדש ברנע 3, מעוז אביב ,תל אביב טלפון : 03-6472263, נייד : 0544-236302 מייל : arierahat@walla.com ,gizi rapaport@hotmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן