אורה נמיר ז"ל

אבלים: המשפחה, עו"ד סנדי של ושאקון צ'אטרי Sakun Chhetri.
ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 09.07.19, בשעה 17.00, בית עלמין מושב חוגלה.
יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב בארי 40, תל אביב, בימים ד-ה' ה- 10-11.07.19, בין השעות 16.00 – 20.00 וביום ו' ה- 12.07.19, בין השעות 10.00 – 14.00.
המנוחה הייתה חברת כנסת בשנים 1974 – 1996, שרה בממשלות ישראל ושגרירת ישראל בסין.

יושב ראש הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין, חברי הכנסת, חברי הכנסת לשעבר, עובדי הכנסת ואנשי משמר הכנסת אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, חברת כנסת לשעבר.

השר להגנת הסביבה, הנהלת המשרד להגנת הסביבה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, השרה לאיכות הסביבה בשנים 1992 – 1993.

משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ח"כ חיים כץ, שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, הנהלת המשרד והעובדים מנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, שרת העבודה והרווחה בשנים 1992 – 1996.

ראש הממשלה וממשלת ישראל אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, שרה לשעבר בממשלות ישראל.

מכון אבשלום, משה סמיה, יו"ר הוועד המנהל ופיני שומר, מנכ"ל, אבלים על מותה של יו"ר הוועד המנהל לשעבר.

צביקה גנדלמן, ראש עיריית חדרה וחברי מועצת העיר אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירתם, בת העיר חדרה, חברת כנסת, שרה ושגרירה לשעבר.

מפלגת העבודה וח"כ עמיר פרץ, יו"ר המפלגה, אבלים ומנחמים את משפחתה, חבריה ומוקיריה על פטירת יקירתם, חברת כנסת ושרת העבודה והרווחה לשעבר.

עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב יפו וחברי מועצת העיר מנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, שרה, חברת כנסת ואשת ראש העירייה החמישי מרדכי נמיר.

One comment

  1. מפוטרת

    היא השיגה קיצבות ביטוח לאומי לנשים שלא עבדו ולא שילמו ביטוח לאומי. לשם כך הקטינה את תשלום דמי האבטלה פי 2, ואת משך התשלום פי 2, כך שהעובדים והעובדות המפוטרים והמפוטרות ששילמו כל החיים ביטוח לאומי כדי שיעזור להם בפרנסת המשפחה כשיפוטרו מעבודתם בתקופה בה הם מחפשים עבודה, מפוטרים מפוטרות אלו נותרו כמעט ללא דמי אבטלה. התירוץ של אורה נמיר היה שיילכו לעבוד. זו הייתה הפעם הראשונה שממשלה בישראל פגעה בזכויות העובדים והעובדות. כך היא "השיגה זכויות למען הנשים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן