אל"מ (מיל') צבי (צביקה) לבנון ז"ל

אבלים: תמימה לבנון, ארז לבנון, אילה ויורם ראב"ד, אורי ויעל לבנון, הנכדים והנינים.
ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 24.10.14, בשעה 11.00, בית עלמין תל מונד.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב יעקב מרידור 17, תל ברוך צפון, תל אביב, החל מיום א' ה- 26.10.14, בין השעות 11.00 – 14.00, 17.00 – 21.00.
המנוח היה מפקד הנח"ל לשעבר ויו"ר ארגון חברי ההגנה.

צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בחיל הרגלים והיה תושב תל אביב.

העמותה להנצחת חללי הנח"ל אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירם.
המנוח היה מפקד פיקוד הנח"ל.

צוות משרד ראב"ד, מגריזו, בנקל ושות' מנחם את אילה ראב"ד ומשפחת לבנון על מות יקירם.

החברים, ממקימי קיבוץ תל קציר: ליאורה ויוסף אלון, בלה אלמוג, רוממה אמיר, אביבה וחיים בריסקמן, רותי גיל, בני וצפרא גלילי, אסתר דוידי, יוסי דרור, שירלי וזאב הירש, יונה (יוסיפון) וולפסון, דבורה ומשה יגר, נעמי ומנחם ים שחור, איה ושמעון לביא, זיוה להט, אהובה ומיכאל ישראלי, רינה ועוזי מיכאלי, סאני ואריק מקלף, מירה סיגל, דליה ומרדכי פרס, עדנה ואיתמר קוט, עדנה ושמאי קוטב, תמר ואלי קיש, רינה וחיים קמיניץ, אורה (סבירי) שחק, רבקה ואברהם שינטל ויעל ומרדכי שליט מנחמים את תמימה והמשפחה על מות יקירם.

המשפחה מודיעה כי במלאות שלושים לפטירת יקירם תתקיים עלייה לקברו ביום ו' ה- 21.11.14, בשעה 13.00, בית עלמין תל מונד.

המשפחה מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירם תתקיים עלייה לקברו ביום ו' ה- 16.10.15, בשעה 11.00, בית עלמין תל מונד.

6 Comments

  1. אברהם קוניין (קוני)

    הוא היה מפקדי הנערץ ביחידת סיור 150 של הנח"ל וכן בקורס מ"כים. תמיד אזכור אותוכי הוא נגע בחיי והיתה לו השפעה מכריעה על חיי וגם, ללא ידיעתו, על מהלך חיי.

    יהי זכרו ברוך.

    פרופ' אברהם קוניין (קוני)

  2. אלי גרטלר

    צביקה מפקדי ורעי האהוב! עיני עיני יורדה מים כך ממש על מיטת חוליי שפעת חזקה , מתייסר הנני שאיני נמצא " בתל מונד".אתה האיש שהצלת את חיי " בשדות החולה" שכבתי שם לאחר שהסגתי את חילי למקון מבטחים תחת אש סורית עזה שנורתה עלי ואלי מהמוצבים " דוריגאת, דרבשייה, תל הילאל" ממזרח לקבוץ"
    חולתה" הגחת מחורשת מע"ץ גשר " הפקק" אתה על הזחל"מ למעלה יורה לעבר הסורים במק"כ פותח נר עשן הבוער 3 דקות ומחלצני מהתופת שכבתי שם כ-8 שעות השקת אותי במים ] לקחתני לידך כמו אבא לתינוקו אח"כ שכנעת אותי לשוב ולשרת בצבא הקבע הייתי אזרח טרי , שלחתני לקורס קצינים ולא רק "פעם אחת" היינו בקשר טלפוני הדוק , ספרת לי שאינך יודע בדיוק מתי תעלה לירושלים לפגישה עימי כי עליך לטפל ברעיתך תמימה ולי ברור וידוע לטפל פירושו הטוב ביותר .
    צביקה! אתה חמר לנו גם למשפחתי
    עלזה נאמר " חבל על דאבדין ולא מתכחשין" הרוצה לראות עוד מי היה צביקה יכנס נא לאתר הגבורה של צה"ל תחת הכותרת רב" ט אליהו גרטלר

    • אלי גרטלר

      עברה שנה. היית לי כאב, אתה האיש שעיצב חיי נשארתי בצבא הקבע הודות לך. אהבתיך, היית לי חבר ורע. צעל הכל את חיי אני חב לך הצלתני ממות בשרות החולה אני כותב בלשון הווה כאילו והינך עימנו . זכרך לעולם לא ימוש ממני .אלי גרטלר

  3. צבי רון, יעל ועדי

    תמימה ומשפחת לבנון היקרה תנחומינו על האבידה הקשה את צביקה אי אפשר לשכוח הוא היה מהאנשים היפים והטובים של ארץ ישראל הקטנה צביקה יחסר לכל מי שהכיר אותו תמימה והמשפחה בצער רב ובגאווה אנו שולחים לכם את תנחומינו צביקה תמיד יהיה בזכרוננו שלכם צבי רון

  4. מאיר אלימלך

    כחייל שלך שירתתי פה"ד נפל בחלקי להסיע אותך למחנה 80. לבקר את הבן שלך. בעיצומה של הטירונות וחזרנו מאוחר בלילה עם הלב שלך הטוב על פי החלטה שלך התבקשתי לנסוע הישר עם הרכב הבית .את זה אני לא אשכח עד היום הזה חרף חלוף הזמן (משתתף בצער המשפחה שתמיד זכרך יהיה זכור לנצח נצחים נשמתך עדן)

  5. צבי רון

    לכולם הוא היה צביקה כמפקד וכאדם, אי אפשר לשכוח אותו ואין תנחומים. הדרך בה הלכנו יחד ולאורה אשתדל להמשיך ולזכור אותך. תנחומינו לכולכם בשם צבי, יעל ועדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן