אל"מ עוזי לגרמן ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 01.04.18, בשעה 10.30, בית עלמין כפר נחמן, רעננה.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב הגליל 40, רעננה, בין השעות 10.00 – 13.00, 16.00 – 20.00.

צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת חיל התותחנים והיה תושב רעננה.

המשפחה מודיעה כי טקס גילוי מצבה על קבר יקירם יתקיים ביום ב' ה- 30.04.18, בשעה 11.00, בית עלמין כפר נחמן, רעננה.

15 Comments

  1. משה בלן

    הצטערנו מאד לשמוע על פטירתו של עוזי
    הכרתי את עוזי משחר ילדותי עת הייתי מבקר יחד עם הורי בבית הוריו.
    כנערים צעירים נהגנו לבלות יחד במיוחד מידי שנה בתקופת החופש הגדול
    אני בכפר חוגלה ועוזי אצלנו בחדרה. בתקופות מאוחרות יותר, גר אצלנו בנוה שאנן עת למד בטכניון ואף פגשתי את עוזי מספר פעמים במסגרת שירותי במילואים
    מבקשים להביע את תנחומינו ולהשתתף בצערכם
    משה ושושי בלן

  2. ורדה ד

    Vפרידה הוא תהליך קשה וכואב, שלא ניתן להגדירו במילים. עשינו כברת דרך ארוכת שנים בעיתות שמחה ועצבני. תמיד היית חבר מסור ושותף לכל האירועים. מצטערים על לכלל . נזכור אותך לעד. ורדה ומשפחתה.

  3. ורדה ד

    פרידה הוא תהליך קשה וכואב, שלא ניתן להגדירו במילים. עשינו כברת דרך ארוכה של יותר מיובל שנים. בשמחה ובעצב ותמיד היית חבר ושותף לכל האירועים. מצטערים וכואבים על עזיבתך אותנו. נזכורך תמיד. ורדה ומשפחה .

  4. סימן טוב שגיא

    עוזי, מפקדי וידידי
    הכרתי אותו בתעש, ולאחר שחזר לקבע היה סגן מפקד עוצבת "צור" ובמלחמת שלום הגליל מפקדה.
    לאחר מכן פגשתי אותו בפעילות של עמותת יד לתותחנים.
    מפקד בלי גינוני שררה. ישר ועניני. חבל על דאבדין.
    סימן טוב שגיא – גיזר מוסמך

  5. רונן

    אל"מ עוזי לגרמן ז"ל, היה בן אדם במושג הרחב המתכלל של המילה, מפקד מזן שנכחד מעל פני האדמה, איש מרחיק ראות, ידיד אמת, אמיץ וחבר.
    פגשתיו לראשונה כמפקד אגד ארטילרי (286 אם איני טועה) בשדה תימן בסוף שנות ה-80. אחי הבכור רס"ן ניר יוגב ז"ל, שירת כקצין לוגיסטיקה צעיר באגד, ואני פרח טייס, אחי ניר הקפיץ אותי בחופשות המעטות שהיו לי לחצרים, היינו עוברים תמיד דרך האגד בשדה תימן, היתה לניר גאווה רבה על השירות באגד, והערכה עצומה למפקדו עוזי לגרמן.
    ב 92 אחי נהרג בתאונת אימונים ברמת הגולן, ומאז שנה זו, עוזי הקפיד לפקוד כל אזכרה של אחי ניר בבית עלמין סגולה בפ"ת. כל שנה, גם כשהתקשה כבר לנהוג והיה מגיע מרעננה במונית, גם כשהתקשה מאוד ללכת וסבל מכאבי גב כבירים. תמיד הגיע עם חיוך נעים מתחת לשפמו, תמיד מתעניין, שואל, לומד, מביט בעיניים, זוכר ומזכיר.
    היינו משוחחים לעיתים בטלפון, והוא תמיד היה מתגאה בכך שהוא באופן אישי סימן את ניר כקצין המיועד לקידום, ופעל לדחוף אותו לתפקידים מאתגרים, שיאיצו את הקידום שלו בסולם הדרגות. עוזי היה חד עין ומרחיק ראות, בדבקות ומסירות, ובאחריות רבה יישם את תכניתו לאחי ניר. מערכת היחסים ביניהם היתה של מפקד אל פקוד, אך הרעות והחיבה שנוצקה ביניהם חזקה היתה וייחודית, מלאה הערכה חיבה וכבוד הדדי.
    עוזי, תמיד אזכור אותך, את השיחות שלנו, את הכבוד שרחשת לניר ולנו, את האנושיות הנדירה הבלתי נגמרת, המתחדשת גוברת ומתעצמת משנה לשנה שאפיינה אותך.
    תהיה חסר לנו, תהיה חסר לי, נוח בשלום על משכבך המפקד.
    היית אדם דגול.
    רונן יוגב, אח של ניר

  6. אדם פדר

    משפחת לגרמן
    נודע לי רק היום ובמקרה שאל"מ עוזי לגרמן נפטר
    ממש צר לי
    היה מפקדי באא 286 באוג 440 בקציעות
    מפקד שנתן מרחב פעולה ודבר עם המפקדים והחיילים בגבה העיניים
    מאד מאד חיבבתי אותו
    הגעתי לאא 286 לאחר קורס קציני תחזוקה חטיבתיים לתפקיד מפקד ימח
    תנצבה

  7. עמוס לגרמן

    תודה לכולם על הברכות החמות והמרגשות! אבי היה אדם מיוחד, אבא מסור ואוהב. חבר אמיתי ואיש משפחה שרק דואג, ורוצה להעניק אהבה ושמחה לכל הסובבים אותו. הוא נפטר במרץ 2018 אחרי מלחמה ממושכת במחלת הפרקינסון. גם כשהיה לו קשה ללכת, ולטרוף את העולם כמו שרק הוא ידע לעשות; הוא עדיין חייך ורצה לשוחח, לצחוק ולחיות עד לרגע האחרון! אבא יקר, תודה על כל הזכרונות והילדות היפה שאתה ואמא הענקתם לנו. זו גאווה לי שזכיתי להיות הבן שלך ומאוד מרגש לקרוא את הברכות ולשמוע כמה אנשים אהבו והעריכו אותך. אתה חסר לנו ותמיד נזכור ונאהב ❤
    עמוס, אריאלה, אורית ורוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן