אפרת אלשטיין בן דור ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים במעמד המשפחה בלבד.
טקס פרידה יערך ביום ה' ה- 21.02.19, בשעה 17.00 בבית הכנסת כל הנשמה, רחוב אשר 1, ירושלים.
יושבים שבעה לאחר הטקס בביתה של נורית אלשטיין, רחוב חזקיהו המלך 44, ירושלים.

5 Comments

  1. סיגלית לנדאו

    נורית יקרה,

    למדתי בכיתה עם אפרת היקרה באקדמיה. לא נשארנו בקשר כל השנים: ועל כך אני מצרה. אני בכאב גדול משנודע לי על לכתה בטרם עת … אני חושבת עליה. ונזכרת בה. אהבתי אותה, האמנתי בה … חכמה … אידיאליסטית … סוג של גיבורה ביום יום אפילו בתיכון , …. כבר אז. חבל שלא ביטאתי מספיק מולה את מה שראיתי בה … גם אני איתך היום בכאב הנוראי הזה – ואם ישנה גם הקלה במוות : אז נתנחם בזה … את אימי איבדתי כשהייתה בת שישים ואחת. החיים מנחיתים את המכות , מכל כיוון … – ובכל זאת : בטוחה שלהיות עם ילדיה של אפרת – יאפשר לכם החלמה והגלדה משותפת !!! תנחומים לכל משפחתכם.

    סיגלית לנדאו

    • נורית אלשטיין

      סיגלית היקרה, דברייך ריגשו עד מאוד. אפרת הזכירה אותך מעת לעת, היא שמחה תמיד בהצלחתך. כפי שאמרת, אפרת הייתה גיבורה, תמיד "נגד הזרם", בחן ללא גבול. תודה מעומק הלב. נורית

  2. תמר אברמוב

    נורית יקרה מאד, שמעתי זה עתה וליבי נחמץ ודואב. יש לי זכרונות רבים כל כך, חיוניים כל כך, הם לבטח ניזונים מחיוניותה של אפרת, שנדמתה ניצחית והופכת את עובדת מותה לקשה עוד יותר לעיכול. אולי אחלוק אותם איתך במרחב פומבי קצת פחות. אני בארצות הברית ולא יכולה לבקר בשבעה אבל חושבת על כולכם ומשתתפת בצערכם שאת עומקו, אין לי ספק, אין ביכולתי לאמוד.
    תמי אברמוב

  3. שי רוזיליו

    אפרתי. אהובה שלי, איזה אדם מדהים זכיתי להכיר ולאהוב, את בשבילי היית מתאימה כמו כפפה ליד. את הגעת אלי ומיד היה בינינו קליק של סיפוק ומאז אותו ערב מקסים ראשון המשכנו להיות ביחד עד לסופך המר. אגב, אני עדיין שלך וכמו שאמרתי לך פעם אל תדאגי לילדים כי אני לא אתן להם ליפול. יש לך הילדים הכי מדהימים שהכרתי ממש מלאי כשרונות ושאחד גם סופרטאי גדול, וחשוב שהוא ימשיך להתאמן ולהצליח. אתגעגע לחיבוקים שלך,לקול שלך,לריח שלך והכי הרבה אתגעגע לאהבה חסרת הגבולות שהענקת לי. זה לא מובן מאליו לאדם במצבי שתבוא בחורה מדהימה, תאהב אותו ותתמסר אליו בצורה אבסולוטית כאילו שאנחנו מכירים כבר שנים. השארת חלל גדול שלא יתמלא בקלות. מבטיח לזכור את הרגעים היפים,לשמור אותם בתוכי, ולקוות שיום אחד עוד נצחק על הכל יחד,בשמיים.

    שלך ואיתך,
    שי.

  4. מיקי כהן

    נורית,
    אנחנו לא מכירים.
    כמו סיגלית ותמר, גם אני למדתי עם אפרת ז"ל בתיכון של האקדמיה למוסיקה.
    הצטרפתי אליהם בשנתיים האחרונות ללימודים, שהיו שנתיים מופלאות.
    אני זוכר את אפרת בהליכותיה ובנימוסיה המופלאים, באישיות הרכה והנעימה עד אין סוף ובטוב שסבב אותה כל הזמן.
    רק לאחרונה פגשתי בן כיתתנו שסיפר לי על לכתה של אפרת, ולצערי, היא לא היחידה.
    שלא תדעו עוד צער, היו חזקים…
    חיבוק גדול.
    מיקי כהן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן