ארנון ברודנר ז"ל

אבלים: אמו: אטי, אשתו: אלונה, ילדיו: אורן ומלי, איתמר ואליאור, אחותו: שירה, נכדתו: ארבל. ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 08.08.11, בשעה 13.00, בבית העלמין ברמות השבים. יושבים שבעה בבית משפחת ברודנר, רחוב עין חי 30, כפר מל"ל.

מושב כפר מל"ל, ההנהלה, החברים והעובדים מנחמים את משפחת ברודנר על מות יקירם. המנוח היה יו"ר הנהלת המושב.

שלומית ואריק גינדין, דבורה ואבי ברגר, מירה וחשו גליצה, נינה ש. ואבי, דוד שטוייר, שוקי סלע, דליה וצביקה אקר וליאורה ודורון פליישר מנחמים את אלונה, אורן, איתמר ואליאור על מותו.

עיריית רמת השרון, איציק רוכברגר, ראש העירייה, חברי מועצת העירייה והעובדים מנחמים את שירה אבין, סגנית ומ"מ ראש העירייה על מות אחיה.

חברת הזרע (1939) בע"מ, העובדים, ההנהלה וחברי מועצת המנהלים מנחמים את אלונה, משפחת ברודנר וכפר מל"ל על מותו. המנוח היה מנכ"ל החברה.

שרגא בירן, דיויד אמיר, מאיר פורגס, גדעון חתוכה והחברים במשרד ש. בירן ושות', עו"ד, מנחמים את אלונה, איתמר והמשפחה על מותו.

התאחדות הארגונים הכלכליים הקיבוציים מנחמת את משפחת ברודנר ואת חברת הזרע (1939) בע"מ על מותו.

חברת מגוונים, חברי הדירקטוריון, ההנהלות הציבוריות, המתנדבים והצוות מנחמים את שירה אבין, מ"מ וסגנית ראש עיריית רמת השרון ויו"ר דירקטוריון מגוונים, על מות אחיה.

חברת בריטיש ישראל השקעות בע"מ מנחמת את משפחת ברודנר וחברי מושב כפר מל"ל על מותו.

3 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן