ארני דרוק ז"ל

המשפחה אבלה.
המנוח היה אספן.

4 Comments

  1. דייויד סלע

    ארני דרוק היה מגדולי האספנים בישראל. הנחישות והלהיטות שלו לפרטי אספנות באו ממקום של אהבה גדולה לאיסוף ושימור מחד – וארץ ישראל מאידך. ארני היה איש רעים להתרועע, חביב ונחמד – איש שיחה מרתק, ג'נטלמן אמיתי!
    ארני היה שייך ל"גילדה" של אנשים מיוחדים ומרתקים – אנשי האספנות, אבירי שימור המורשת הישראלית – שארני היה ללא ספק אחד מהגדולים שבהם.
    הוא יחסר לכולנו בנוף ה"ישראליאנה", כמה חבל על לכתו בטרם עת!
    תנחומים לבני המשפחה והחברים.
    דייויד סלע
    יו"ר
    המועצה לקידום המורשת הישראלית (ע"ר)

  2. הדי אור

    ארני בהחלט היה אחד מגדולי אספני הישראליינה ויותר מכך. גם אומנות, גם יין ובעיקר חברים. ארני אסף חברים והשאיר חותמו בכל תחומי העינין של האספנות הישראלית. קיבלנו בתדהמה את ההודעה על מותו. תנחומי לכל המשפחה המקסימה שנשארה ללא אב המשפחה. מי יתן ולא תדעו עוד צער. איבון והדי אור. תל אביב.

  3. אריה חסן

    ארני אהב לאכל, לא קל היה לבשל לו כי עם כל מעלותיו הרבים היה ליקוי חושי חשוב
    ארני היה טטרן לא הריח ולא טעם ועדיין ארני ידע להעריך מזון ומשקה.
    אהבתי שהוא בא לבקר עם נחמי אריאל גלעד והדס
    -חבל שהם נשארו בלעדיו
    שמחתי להכיר
    אריה חסן.

  4. עוזי מנוסי

    קיבלתי בתדהמה את בשורת פטירתו של ארני ז"ל .
    ארני היה אספן אמיתי מגדולי האספנים בארץ ! היה ציוני בכל רמח איבריו ! תעד כל מסמך וצילום בנושא הציוני והארץ ישראלי ! אוסף ההגדות הקיבוצית שלו שהפכו לרבות הימים לספר עב כרס ! מבוקש ! אהב אומנות והבין בתחום עיסוקו. אין ספק שארני ז"ל . השאיר אחריו אוספים נדירים ! שיישארו אבן דרך לשימור מורשתו ודרכו לאספנים שילכו בדרכו לתעד וולאסוף את פרי אהבתו אספנות ארץ ישראל ! נחומים לנחמי וכל בני המשפחה! שלא תדעו צער ! המקום ינחם אתכם אם שאר אבלי ציון בירושלים ! יהיה זכרו ברוך ! עוזי מנוסי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן