בן עמי שחר ז"ל

חברת הרמן זמל פרוייקטים מנחמת את משפחת שחר על מות יקירם.
המנוח היה שותף בחברה.

החברים בקבוצת אל אר ובחברת מיטרלי אנגולה מנחמים את דליה ומשפחת שחר על פטירת יקירם.

אבלים: אשתו: דליה שחר, ילדיו: ליאור, איילת ושיר, הוריו: גילה ומאיר, אחיו: אלי, יואב ושמוליק, כלתו: מיכל.
ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 13.03.12, בשעה 15.00, בבית העלמין שדות ים קיסריה.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב הנקר 3, שכונה 7, קיסריה.

12 Comments

    • בנימין סימון

      אני הכרתי את בן עמי מילדות גרנו במושב טל שחר והיינו שכנים טובים אחרי הצבא נפרדו דרכנו ולפתע באחד הימים נפגשנו בתחרות הליכה מהירה ששנינו היינו ספורטאים פעילים וכך מפעם לפעם נפגשנו רק לפני חודש פגשתי את בן עמי בלויה של אשת חבר מקבוצת ההלכים וסיפר לי על העבודה שלו באנגולה את הידיעה על מותו קבלתי מהחבר במשותף שלנו חיים
      אני משתתף בצער המשפחה האישה דליה הילדים
      ההורים גילה ומאיר
      האחים אלי יואב ושמוליק

    • שרית

      תנחומי ,אני הכרתי את בן עמי עבדנו יחד לפני המון שנים בבית לווינשטיין ,לימים הפכנו לחברים טובים ,איחולים לחגים וכו' .אחרי המון זמן שלא שמעתי ממנו התקשרתי לקומבה ושם מסרו לי את הודעת קשה להאמין .תנחומי לכל המשפחה

  1. זמי בן-חורין (מיטרלי ישראל)

    את בן עמי פגשתי במסגרת עבודה משותפת בחברת מיטרלי וקבוצת ל.ר. פגשתי אדם פתוח, לבבי, נעים הליכות ומוכן לעזור ולענות על כל שאלה, לשתף וללמד.
    לבן עמי היה ידע רב וניסיון מקצועי שהבחנת בו מהשיחה הראשונה.
    הייתי באנגולה כשהתרחשה התאונה האיומה והשאירה אותנו כולנו, ישראלים וזרים, וכל מי שהכיר את בן עמי כואבים ומאוד מאוד עצובים.
    תנחומי למשפחה.

  2. טרייטל זיוה ומיכאל

    שלום חברים,
    אין מילים בפי להביעה את תדהמתי וצערי העמוק ממות חברינו משחר נעורינו בן עמי שחר.
    אף על פי שנפגשנו מעט מאז סיומנו את עמל רמלה,כל פגישה איתו הייתה חוויה מאלפת.
    תמיד שמח ומחייך כאילו הזמן חלף מעליו והוא נשאר נער בן 14,במראה שלו.
    איש עסקים ממולח והחלטי שתמיד יודע מה הוא רוצה,איש משפחה למופת אוהב ודואג.
    כזה היה בן עמי ,איבדנו חבר יקר ,יהיה זכרו ברוך לעולמים ושמשפחתו היקרה תמצא נחמה.
    טרייטל זיוה ומיכאל – שנז'ן סין העממית

  3. שושי סטריקובסקי

    שחר בן עמי היה החבר הכי הכי יקר בכל28 השנים האחרונות של חיי…הכרנו במילואים בגשר אלנבי בשנת 1984 .ומאז מישפחתו ואני בקשר הדוק ביותר…איבדנו אבידה גדולה ביותר…כל המעלות הטובות שבעולם מרוכזות במלאך ששמו בן עמי שחר..מיליון פעמים שעזר לי בכל חיי..אני לא מסוגלת לתאר נסיעה לישראל מבלי לדבר קודם עם שחר (השם שלו בצבא)…ליבי עם דליה איילת ליאור ושירולית החמודה שלי…אנחנו כולנו מתגעגעים אליו מאד מאד… איבדנו אבידה גדולה מאד מאד…לא אשכח אותו לעולמים..שחר היקר שלי…ודליה יקירתי אריה ואני מחכים לכל שיחת טלפון שלך כשתוכלי אפילו באמצע הליילה אוהבים אותך מאד אריה שושי אלמוג אדם וקארין- לוס אנגלס

  4. שרית

    אין מילים בפי להביעה את תדהמתי וצערי הכרתי את בן עמי לפני כ 15 שנה כאשר אני עבדתי בבית לוינשטיין והוא ניהל שם אחד הפרויקטים. לפעמים היינו נפגשים לקפה מדברים חוויות על השנים הילדים ,תמיד לפני החגים טלפון . אתמול נזכרתי בו אמרתי לעצמי הרבה זמן לא דיברנו אולי ניפגש התחלתי להתקשר לא היה מענה .התקשרתי לחברת "קומבה שם בישרו לי את הבשורה הנוראה שעד עכשיו אני לא מעכלת,בן עמי היה איש מדהים צנוע חבל שאנשים טובים כאלה הולכים מוקדם יהיה זכרו ברוך משתתפת בצער כל המשפחה.

  5. יוני נצר

    שמעתי היום בתדהמה ש"בן עמי" (כך קראנו לו במילואים) נפטר.
    הערצתי אותו מהרגע הראשון שראיתי אותו. למרות שלעיתים רבות היה קשוח איתנו, החלטי וחסר פשרות, תמיד ידענו שהוא ייתן לנו את הגב בכל החלטה שהחלטנו כמפקדים וכחיילים. ידענו שאם יש חייל במצוקה בן עמי יטפל בנושא בשקט אך בצורה הטובה ביותר, בין אם מדובר במשהו שקשור למילואים ובין אם מדובר במשהו שקשור לחיים האזרחיים.
    אני זוכר גם את רגעי הצחוק, כסגל שעושה מילואים לבד עם המ"פ, את הבדיחות, הדיונים העקרוניים, והשקפות החיים.
    הייתי איתו ביום סיור בעבודה שלו, כדי ללמוד כיצד מנהל בחברה עובד, ואין ספק שלמדתי ביום אחד כפי שלא למדתי מעולם. הגישה העסקית, הגישה לאנשים, ההחלטיות לצד העדינות.
    ולמשפחה היקרה – דעו שזכיתם לחיות עם אדם נפלא, שגם היום למרות השנים שעברו מאז ששירתתי איתו, אני עדיין מתגעגע
    יוני

    • גידי

      האמת שאני המום.אני פשוט לא מאמין .את בן עמי הכרתי במהלך שירותי בצבא הקבע.אני הייתי הגשש הבכיר ויצא לנו לעבוד ביחד ב…..עצוב מאוד.נותר לי לומר.אתה חסר לנו מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן