בנימין ביניא ז"ל

הנהלת בנק ישראל והעובדים אבלים על מותו.
ההלוויה התקיימה ביום ה' ה- 10.10.13.
יושבים שבעה ברחוב שמעון בן צבי 49, גבעתיים.
המנוח היה גמלאי של הבנק.

אורה ומאיר ברקה וצוות חברת מ. ברקה בע"מ אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.

3 Comments

  1. אליה וראובן דונגי

    משתתפים בצער המשפחה על לכתו ללא עת של בני ז"ל.
    היינו מעודדים מיכולתו להצטרף אלינו בתחילת אוגוסט לטיול לעכו, ליהנות מהמסעדה מול הים, ושכמעט לא ניתן היה לצפות בחולשה כל שהיא, לאחר האשפוז הקודם לטיול. כולל סיורים בחומות וב"אולמות האבירים".
    כאן בתמונה (בין הבהירות) – מופיע כמשתתף בחגיגת יובל של ידיד משותף.

  2. טל ליכטמן

    קיבלתי את הבשורה היום בטלפון מידיד משותף שלנו ופשוט לא נשאר לי אוויר, ביניא היה איש מיוחד, איש שיחה אהב לעזור היה כמו אבא בשבילי יהיה זכרו ברוך אני משתתף בצער המשפחה שלא תדעו עוד צער.

  3. שאול בוחבוט

    אני משתתף בצערה של המשפחה. אני עמית למקצוע של בנימין ז"ל. אני מכיר אותו משנת 1997. אדם משכמו ומעלה. היתה לי הזכות להכיר אותו ולעבוד איתו. בנימין לימד אותי רבות את רזי המקצוע. אהבתי לשבת איתו ולשמוע את סיפוריו על תחילת עבודתו כחשבונאי בכיר ולאחר מכן רואה חשבון. בנימין הניח הרבה יסודות למקצוע החשבונאות. משרדי עובד עם מספר רב של רואה חשבון אך בנימין היה יחיד סגולה שידע להבדיל בין תפל לעיקר מבלי לסטות מהדרך ולכופף את החוקים. אדם ישר והגון. בלכתו איבדתי חבר יקר, מורה, עמית ונכס למשרדי. יהי זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן