עוזי פלטי ז"ל

בית רפאל מנחם את העובדת פלטי רונית על מות בעלה.

משפחת צורן מנחמת את מלכה, רונית, ליאור, יעל ומיכל על מותו של העובד עוזי פלטי.

3 Comments

  1. ורדה פולק-סאם

    שלום רונית. הצטערתי מאוד מאוד על מותו של עוזי. הבנתי שנפטר רק עכשיו כשראיתי מודעת אבל על מות אימו באבו טור ושמו נעדר מהמודעה לצד שמך. חיפוש באינטרנט הבהיר שנפטר לפני כשנתיים. עוזי היה בן כתתי בבית ספר גאולים א'. בכיתה ו' היה החבר הראשון שלי. ילד ביישן. חמוד. רוכב על אופניים. חבר של יואל דרורי ושבתאי. מסיום היסודי לא פגשתי את עוזי. אבל חברי ילדות לעולם זוכרים והכאב על פטירתו צורב. קבלי תנחומי גם על פטירת אמו ושלא תשעו עוד צער.
    ורדה פולק-סאם 0544855255

  2. יואל דרורי

    בס"ד

    שלום וברכה לרונית ולמשפחת פלטי!

    שמי יואל דרורי, כך הכיר אותי עוזי שאתו למדתי בביה"ס היסודי גאולים בירושלים 8 שנים נפלאות. יחד איתו ועם שבתאי גרשון ואברהם טובול ויוסי לוי ועוד חברים וחברות טובים
    שיחקנו בין השדות של מחנה אלנבי, אבו טור, בקעה תלפיות בשנים שירושלים הייתה עיר ש"בליבה חומה". שחקנו בשטח ההפקר ליד ארמון הנציב ובארנונה והגענו אפילו עד קיבוץ רמת רחל, שהיה גם הוא חלקו, ושדותיו "שטח הפקר", עם האופניים.
    לפני כשנתיים פגשתי את אמו, המנוחה, ע"ה, באבו טור. הצגתי עצמי לפניה. היא קצת התפלאה לראותי בלבוש החרדי בו אני לבוש היום, ובכל אופן עלה חיוך על שפתיה כשהזכרתי לה את מעללינו בנעורינו. מאוד הצטערתי אתמול לראות את מודעת האבל על מותה. חשבתי בלבי, כיצד אמצא את עוזי כדי לנחמו? אבל היום בעידן החיים הוירטואלים נכנסתי לאינטרנט, הקשתי את שמו, ולבי החסיר פעימה כשראיתי את ההודעה שכתבה בת כיתתנו, ורדה . והבנתי שעוזי עזב אותנו כבר לפני שנתיים. חבל על דאבדין ולא משתכחין. תנוחמו מן השמיים. יואל פריימן (דרורי)

  3. עמי תנורי

    אני עמיקם תנורי , עמי בילדותי התגוררתי באותו בנין בו התגורר עוזי. איתו גם למדתי בבית ספר גאולים. בין חברי היו גם יואל דרורי, שבתאי גרשון, יעקב ידיד ועוד.
    היום לגמרי במקרה גלשתי והגעתי לאתר הזה.
    אז גם אני אמנם באחור מביע את תנחומי. לעוזי ולצערי גם לשבתאי גרשון. יהיה זכרם ברוך.

    עמיקם תנורי 0545460051

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן