בצלאל (צליק) וידרמן ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 17.08.16, בשעה 17.00, בית עלמין כוכב יאיר.
יושבים שבעה בבית משפחת בן דוד, רחוב שורק 18, כוכב יאיר, בין השעות 10.00 – 13.00, 17.00 – 20.00.

שובל, עמותת גמלאי שירות הביטחון הכללי אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירם.

3 Comments

  1. גדעון אלון

    הצטערתי לשמוע על מותו של צליק. הכרתי אותו מגיל צעיר מאד. למדנו יחד שמנה שנים בבית הספר עש כצנלסון בשכונת מקור ברוך בירושלים. הוא היה ילד חמוד, חייכן, עם חוש הומור. לאחר מכן לא ראיתי אותו שנים רבות. לפני כמה שנים קיימנו פגישת מחזור בביתה של אחת התלמידות במסילת ציון. גם צליק הגיע. צחקנו והעלינו זכרונות מימים רחוקים במשך שעות ארוכות. אתמול כשראיתי את מודעת על מותו של צליק החסרתי פעימה. חשתי צורך לדבר עם מישהו שהכיר אותו. התקשרתי אל א. חברתנו לכתה במשך שמונה שנים. היא לא ידע כלום וכששמעה את הבשורה הזדעזעה כמוני.
    במהלך השנים התרוצצו כל מיני שמועות על פעילותו של צליק. היו שסיפרו ששירת במוסד. חברתי א. אמרה כי גם אליה הגיעה השמועה הזו.
    צר לי עליך צליק חברי. תנוח בשלום על משכבך!

  2. אמנון ישראלי

    הצטערתי לשמוע על הסתלקותו של בצלאל.
    לא היה בינינו קשר מאז השנה הראשונה לבית הספר התיכון (1960).
    האבות שלנו היו בקשר כי עבדו יחד במנהל מקרקעי ישראל. דרך אבי זכיתי להכיר את אביו של בצלאל, קרוב לודאי שבעקבות הקשר הזה בצלאל נרשם ללימודים תיכוניים בבית הספר החקלאי עיינות – ליד נס ציונה (בתנאי פנימייה).
    היינו חברים קרובים משך אותה שנה ראשונה של בית הספר וגרנו בחדרים סמוכים בפנימיית בית הספר.
    בהתקרב סוף שנת הלימודים, בצלאל החליט כי לימודי חלקאות אינם לרוחו וחזר לירושלים. למרות היותי ירושלמי, לא פגשתי בו מאז חזרתו לירושלים ועד עצם היום הזה. נכון כי קיבלתי ממנו דרישת שלום אחת דרך אחותי שעבדה באותו גוף – משרד שבצלאל עבד בו אולם דרישת השלום לא הניבה מפגש וקשר נוספים.

    לפני כשנתיים הגיע לידי מידע כי בצלאל חי בכוכב יאיר אך למרות שמגורי בשרון, לא עשיתי מאמץ לחדש איתו את הקשר ואני מצטער על כך. אני מניח שהיה זוכר אותי למרות שעברו כל כך הרבה שנים מאז.

    חבל עליך בצלאל, אתה זכור לי כחברמן וחבר טוב וכואב הלב להתעדכן על הסתלקותך.
    משתתף בצערה של משפחתך.

    חברך מנוער,

    אמנון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן