ברוך ברנט ז"ל

מחלקת ת"ש ורווחה, ההנהלה והעובדים במרכז למחקר גרעיני שורק אבלים ומנחמים את משפחת ברנט על מות יקירם, גמלאי המרכז למחקר גרעיני.

4 Comments

  1. יורם

    כמובן שישנה שגיאה חמורה בתנחומים המופנים למשפחת פוגל כאשר הנפטר הוא ד"ר ברוך ברנט ז"ל. התנחומים היו אמורים להישלח למשפחת ברנט. הסיבה לשגיאה מובנת כי בשבוע שעבר נפטר חיים פוגל ז"ל שגם הוא היה גימלאי של ממ"ג שורק. תנחומי ממ"ג הופנו אז למשפחת פוגל באתר "אבלים".
    ד"ר ברוך ברנט ז"ל היה עובד מחקר פיסיקאי בממ"ג שורק וזכור כאדם שקט, צנוע ואדיב. הוא סיים את עבודתו ארוכת שנים ופרש לגימלאות ב-30.11.1997.

      • יורם

        שלום גדעון, הכרתי את אביך ז"ל בממ"ג שורק שהייתה אז מרכז מחקר קטן והוותיקים הכירו זה את זה אפילו שלא עבדו ממש יחד באותה מסגרת מחלקתית. תארתי את אופיו השקט, הצנוע והאדיב, כל זאת בניגודיות מובהקת, לעומת עובדי מחקר אחרים שהיו מאוד "רועשים" וניסו להשליט מרות מקצועית בעזרת צעקות ודיבור מחוספס ומתלהם. נדמה לי שבאמצע שנות ה-90 אביך עבד במחלקה שנקראה ב"ק, ביקורת או בקרת קרינה, ומשם הוא פרש לגימלאות בסוף נובמבר 97.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן