בת שבע קרסיק לבית הרשברג ז"ל

אבלים: בעלה: אילון קרסיק, ילדיה: אורן ויוליה קרסיק, גילי ועודד אבישי, בועז ונועה קרסיק, אהוד ורוני קרסיק, נכדיה: דניאל, אסף, ג'ייק, דילן, טליה, אפרת, רועי, עדן, תם, נווה, יונתן, תמר וירדן.
יושבים שבעה ברחוב התלם 3, סביון, בין השעות 10.00 – 14.00, 16.00 – 20.00. חניה ברחוב הנוף ליד המרכז המסחרי.

משפחות ברוך, גרטנר אלדור וקאופמן וחברת אחים הרשברג, ההנהלה והעובדים מנחמים את אלון, משפחת קרסיק וחברת אחים הרשברג על פטירת יקירתם.

החברים: אלסנר הרייטה וגבריאל, אלסנר עדה ומיכאל, באומן עדנה ורון, גרובר אלה ואורי והר אבן מרים מנחמים את אלון והמשפחה על מות יקירתם.

5 Comments

  1. עינת בן דוד- הלמן

    בת שבע הנדירה, היית לי אם וחברה, ליווית אותי מתחילת עבודתי במרכז מיחא לילדים לקויי שמיעה. בנדיבות, ברגישות, בפשטות ובחוכמה – סייעת למשפחות רבות, ילדים והורים, וגם לנו אנשי הצוות.
    אזכור אותך תמיד, באהבה והערכה, אורך ומעשייך השאירו חותם בעולם וימשיכו להאיר גם אחרי לכתך.

  2. רעות לוי

    בת שבע , מלאך בדמות אדם , מעולם לא הכרתי אדם טוב ממך- כי זה בלתי אפשרי, אני לעולם לא אשכח לך את מה שעשית עבורי ,היית שם בשבילי במשבר הכי גדול בחיים שלי ,נערה בסיכון בת 16 עם אין ספור מחשבות אובדניות , אני לא אשכח את הלילה שחוויתי התקף חרדה ואמא שלי כבר לא ידעה מה לעשות איתי אף אחד לא הצליח להרגיע אותי כי כל מה שרציתי היה למות ולסיים עם הסבל הנפשי שלא הצלחתי להכיל ואת באת מייד למרות שהיה כבר לילה ושעה מאוחרת הגעת אלי הרגעת אותי עם כל הסבלנות וכל השפיות בעולם היית שם בשבילי ולרגע אחד הרגשתי רוגע…. זה היה ההתקף חרדה הכי קשה בחיים שלי שבא אחרי שבוע של בליעת חפיסות של משכחי כאבים בכמויות מפורזות שלקחתי ללא צורך פיזי רק כי לא רציתי להמשיך יותר … ואת היית שם ונתת לי כוח להמשיך להילחם . היום אני במצב הרבה יותר יציב נפשית אני יודעת את הערך שלי יש לי עוד מה ללמוד אבל למדתי הרבה ממך מהתמיכה שלך מהעצות הכלכך חכמות שלך ומהאהבת חינם הטהורה שהייתה בך … היום אני כבר בחורה חזקה אין לי טיפת מחשבות אובדניות להפך אני מלאה בשמחת חיים ויודעת שההצלחה שלי בדרך ועם זאת לעולם אני לא אשכח לך את כל הפעמים שהיית שם בשבילי כל השיחות הקבועות שהיו לנו היו בשבילי משענת לנפש . את חלק ענק ממי שאני היום, היית ונשארת המודל לחיקוי שלי… התחזית מראה שהשבוע הזה הולך להיות גשום מאוד ואני יודעת שזה בגלל שהשמיים לא יכולים להפסיק לבכות על כך שאת לא איתנו יותר. תודה תודה ועוד מליון פעם תודה את לנצח תיהי בליבי ובראשי אני אוהבת אותך.
    ואני בטוחה שבגן עדן פתחו מחלקה חדשה רק בשבילך כי את היית בן אדם טוב ברמה אחרת, ברמה שלא קיימת .

  3. אורלי צוקר

    בת שבע היתה חברתי לקבוצת נשים מכפר קאסם ורמת השרון. שמעתי סיפורים על רוחב ליבה וגדלות הנפש שלה והתברר שהיה לנו חיבור נוסף בהוסטל לנערות בסיכון בו קיבלה פעם אפוטרופסות על אחת הנערות ואני התנדבתי בו בתקופה מאוחרת יותר.
    שמחתי לראות אותה בסרטון שהועבר אלי לפני מספר ימים ונעצבתי מאד לשמוע לאחר מכן שהוא לווה בהודעה שהיא מאושפזת.
    העידכון המעציב הבא היה שהיא נפטרה כבר בשבוע שעבר.
    טוב לב, אצילות ונתינה הם המילים שזכרה של בת שבע מעלה בי. ואני מקווה שכל מי שנגעה בו במהלך עשרות שנות התנדבותה ופעילותה ימשיכו את זכרה במעשים טובים.
    יהי זכרה ברוך ושולחת תנחומים כנים לכל המשפחה.

  4. רותי ואילן להט

    לאילון וכל המשפחה, תנחומינו הכנים עם לכתה של בת שבע היקרה לנו מאוד.
    לא נפרט כאן את שבחה ורק נזכיר את תמיכתה ללא לאות ברותי בזמן שעברנו לגור
    בבית החולים שיבא לאחר התאונה של אסנת.
    בת שבע לוותה אותנו גם לאחר שיצאנו מבית החולים מוכים ושבורים וחסרי מקור פרנסה.
    עבדנו קשה כדי לצאת מהבוץ ובשלב מסוים כאשר הייתה סכנה מהותית שנאבד
    את ביתנו היא סייעה לנו לצאת מהבוץ.
    נשמה טובה הייתה לה לבת שבע. היא תחסר לנו מאוד גם אם בשנים האחרונות
    לא כל כך התראינו עכב קשייה של רותי שהכירה את בת שבע מאז ימי בית הספר ברמת גן.
    יהי זכרה ברוך
    רותי ואילן להט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן