גדעון אור ז"ל

מושב כפר חיים, החברים והתושבים מנחמים את משפחת אור על פטירת יקירם.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 28.06.21, בשעה 18.00, בית עלמין מושב כפר חיים.
יושבים שבעה בבית משפחת אור, רחוב דולב 8, בין השעות 09.30 – 14.00, 16.00 – 21.00.

המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, הוועד המנהל והעובדים מנחמים את אלוף (מיל') אורי אור, יו"ר הוועד המנהל, והמשפחה על פטירת אחיו.

העובדים והמנהלים בחברת גלעם מנחמים את גיל אור ומשפחתו על מות אביו.

2 Comments

  1. יעקב בוצ'ן

    למשפחתו של גדעון, שלום.
    שמי יעקב בוצ'ן ורק הבוקר שמעתי על פטירתו. מאוד מאוד חיבבתי את הבנאדם הזה. על הנון-קונפורמיסטיות שלו, על דעותיו המקוריות, על התנהגותו, על עקשנותו, על אופיו הנחוש; וכן, גם על טוב-לבו ומאור הפנים שהיה לו לכל אדם. ואפילו על היותו הולך יחף ולא שם קצוץ על אף אחד. למרות היותו מבוגר ממני, הייתי אני מנחה שלו בחוג כתיבה יוצאת. שמחתי שקם לי בר-פלוגתא כמוהו, והיה לי אתגר חביב לנסות לשכנע אותו בעניין חוקי הכתיבה. שנים אחר כך נשארנו ידידים והיינו נפגשים כפעם בפעם במרחבי שרונית. צר לי על לכתו. צר לי שלא נפרדתי ממנו.
    יעקב.

  2. יגאל מורג

    שמי יגאל מורג.
    שירתתי שנים רבות כמילואימניק עם גדעון אור בסיירת שהחלה את דרכה בחטיבה 45, תחת פיקודו של מי שיהיה בהמשך – אלוף בר כוכבא. יחד השתתפנו בקרבות עמק דותן ב 1967, ואיבדנו שם 9 מחברינו הקרובים ביותר. גדעון היה חבר אמיתי מכל היבט שהוא, לאורך שנים ארוכות לאחר שכבר השתחררנו משרות המילואים שמרנו על קשר רציף של התכתבות במרשתת. (גם איה היתה שותפה מלאה לכך) הם היו מכותבי למערך המצגות המצולמות שלי, ודי מוזר לי שלא סיפרו לי על מותו ולא הזמינו אותי להלוויתו, אך אין בליבי שום טרונייה על כך. אני זוכר את גדעון כ"עכבר ספרים" ואיש של סיפורים וחיוכים.
    יהי זיכרו ברוך -יגאל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן