גדעון פת ז"ל

אבלים: אשתו: אן פת, בניו: דניאל ושרון, דורון ודבי, אפי ומריון, נכדיו: אלעד, רוני וטלי, עידן, אליאנה, עילי וקיילה, יונתן, מאיה ואנה.
מפאת המצב ההלוויה והשבעה יתקיימו בחיק המשפחה המצומצמת.

המרכז הליברלי בישראל אבל ומנחם את המשפחה על פטירת יקירם, נשיא המרכז, שר בממשלות ישראל במשך 15 שנים וממנהיגי המפלגה הליברלית ומפלגת הליכוד.

שר התיירות, המנהל הכללי, הנהלת משרד התיירות, העובדים, ועד העובדים והגמלאים מנחמים את משפחת פת על פטירת יקירם, שר התיירות בשנים 1988 – 1992.

משרד המדע והטכנולוגיה אבל ומנחם את המשפחה על פטירת יקירם, שר המדע בשנים 1984 – 1988.

יושב ראש הכנסת, חברי הכנסת, חברי הכנסת לשעבר ועובדי הכנסת אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, שר וחבר כנסת לשעבר.

ארגון Israel Bonds, העובדים, ההנהגה, ישראל מימון, נשיא ומנכ"ל והוורד גולדסטין, יו"ר הדירקטוריון, אבלים ומנחמים את רעייתו והמשפחה על פטירת יקירם, שר, חבר כנסת ונשיא הארגון בשנים 1997 – 2001.

המועצה לישראל יפה, אברהם כץ עוז, יו"ר, ויצמן משיח, מנכ"ל, ההנהלה, העובדים וידידי העמותה מנחמים את אן פת על פטירת בעלה, נשיא המועצה לישראל יפה בשנים 2007 – 2015, חבר כנסת, שר המסחר והתעשייה ושר התיירות לשעבר.

החברים מותיקי הליברלים: אורה ודב לוסטרניק, רותי ומוני לרר, רוני ושוקי פורר, מירי ואבי רוזנטל, זיוה ואדיר שושן ולודמילה ודן תיכון מנחמים את אן, דניאל, דורון, אפי והילדים על מות יקירם, אבי המשפחה.

חברי התאחדות התעשיינים בישראל וד"ר רון תומר, נשיא, אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, שר התעשייה והמסחר בשנים 1979 – 1984.

החברים משפחות בר ובורנשטיין אבלים ומנחמים את אן, דניאל, דורון, אפי והמשפחה על מות יקירם.

ראש הממשלה וממשלת ישראל אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, שר לשעבר בממשלות ישראל.

מלונאי ישראל ואמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות, מנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, בעל עיטור יקיר המלונאות מטעם התאחדות המלונות בישראל, שר התעשייה, המסחר והתיירות בשנים 1979 – 1981 ושר התיירות בשנים 1988 – 1992.

לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל ומיכאל (מיקי) פדרמן, יו"ר לשכת התיאום, אבלים על מותו של ידיד נאמן לתיירות.
המנוח כיהן כשר התעשייה, המסחר והתיירות בשנים 1979 – 1981 וכשר התיירות בשנים 1988 – 1992.

4 Comments

  1. יאיר אופק

    אן היקרה
    תנחומי למותו של גדעון. איש עשייה ישר דרך, אוהב אדם ומאמין בשליחותו. היתה לי הזכות הגדולה לעבוד איתו וללמוד ממנו דברים רבים שליוו אותי בדרכי המקצועית במשך עשרות בשנים.
    יאיר אופק( קאופר)

  2. רותי ודרור סופר

    לאן היקרה,
    לאגל המצב, נמנע מאתנו לבוא ולהביע את תנחומנו לאובדנו של גדעון.
    נאחל לך אושר ועריכות ימים

  3. Angela Yañez Pecchi

    שלום אן, אני אנג'לה, מצ'ילה, אני גרה עכשיו בישראלעם המשפחה שלי. עבדתי בבית שלך בשנת 1985 .אשמח לפגוש אותך ולראות אותך מדברת. היית בן אדם נהדר בשבילי, חברה טובה מאוד, בוסית טובה מאוד, אני זוכרת אותך מאוד, יקירתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן