דבורה שרייבום (סקורה) ז"ל 1931 – 2018

אבלים: חגית וישראל אהרוני, נעמה ועמרי ידלין, נדב ויעל שרייבום סבר; תמרה, רחל, אורי, קביה, יעל, עידו, יערה, דריה, אמיתי ויולי; ברוך פולק; Veronica Sanday.
ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 25.10.18, בשעה 17.00, בית עלמין קרית שאול.
המשפחה מבקשת להימנע מביקורי ניחומים.
המנוחה הייתה בתו של זאב.

3 Comments

  1. מירה שולמית יובל יערי ומשפחותיהם

    לכל המשפחה היקרה . לפני כחודש ניפגשנו והעברנו מסרים אודות האמהות האהובות שלנו. אני שוב בסיני ואמא שלי שולמית סיפרה לי על פטירתה של אמא סבתא האשה האהובה והחכמה שלכם.משתתפת בצערכם.אהבתי את דבורה מאד מאד.גם אמא ואבא עודד ויובל אהבו והעריכו אותה.

  2. מיכה הרן

    האם מדובר בפסיכולוגית דבורה שרייבום? אם כן אני הייתי שלושה חדשים בטיפול אצלה ב1980 ובזכותה התחתנתי. אני חייב לה המון רק על כך. שנים לאחר מכן באתי אליה לשד, בן ציון בתל אביב להתייעצות בענייני עבודה. חוץ מזה שלימדה אותי בזה ששיקפה אותי בצורה החדה והברורה ביותר. היא הייתה התגלמות הטוב והחיובי ואני מעריץ גדול של האישה הזאת.

  3. מירי כהן

    למשפחה היקרה
    אני היום בת 70. דבורה היתה הפסיכולוגית שלי בשנות העשרים. עזרה לי בצורה יוצאת מן הכלל.זכורה לי כמקצוענית, אינטליגנטית ואיכפתית. בלעתי גם בצמאון את ספריה.
    זכיתם באם ואשה נפלאה.
    משתתפת בצערכם
    מירי כהן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן