דני פתר (פטרזייל) ז"ל

נפרד מאיתנו
אהוב לבנו
מחנך, לוחם לשלום ולשיוויון
המשפחה אבלה
נלווה אותו למנוחת עולמים בבית העלמין של קיבוץ יד חנה
ביום חמישי ה-25.6 בשעה 17:00

ביקורי תנחומים:
בתל אביב, בבית זילברשטיין-פתר, רח׳ טשרניחובסקי 41 ביום ששי (10-15) ובימים א-ג (10-14, 16-20)
בחיפה, בבית משפחת פתר, ברח׳ התשבי 18, בשבת 27.6

טלפון לבקורי תנחומים:
03-6292728, 054-6623406, 050-2535185

מודעת אבל ידיעות אחרונות 24.6.15

מודעת אבל הארץ 24.6.15

הלל נאמן אבל.

6 Comments

  1. שמעון אנוך

    היה לי העונג להיות תלמידו בתיכון יהוד מורה בחסד תנחומי הכנים לילדיו לזוגתו בעבר לילי ולזוגתו הנוכחית זכיתם להיות במחיצתו של אדם מרתק ומיוחד!

  2. יהודית

    דני פטרזייל לימד אותי ספרות בתיכון ברחובות, היה מורה מרתק, מעניין מקצועי, בעל ידע בלתי רגיל, חיבב עלינו את המקצוע הספרות.
    יהי זכרו ברוך

  3. יהודה מור

    עבדתי עם דני שנים לא מעטות בתיכון דה שליט ברחובות וזכיתי להכיר אדם נאור וליברלי, שאיננו מפחד להביע את דעותיו גם אם לא כולם הסכימו להם וכמובן מורה מהמעלה הראשונה, נערץ על תלמידיו ובעל השפעה לכל החיים.
    יהי זכרו ברוך.

    יהודה מור

  4. עודד אסף

    רק הבוקר (יום ששי) קראתי באתר 'הגדה השמאלית' על מותו של דני פתר. כבר שנים רבות לא נפגשנו. הפעמים האחרונות שבהן נפגשנו היו הפגנות. אמרנו זה לזה שההפגנות האלה יימשכו, משום שגם המלחמות לא ייפסקו במהרה, לצערנו, וזה מה שיחזיק את כל ותיקי השמאל בחיים… הכרתי את דני בפגישות המוקדמות ביותר של שי"ח תל אביב. די מהר הכרתי גם את סיני – אחד הפעילים בין התיכוניסטים הקרובים לשי"ח (אלה שפרסמו כל מיני עיתונים כמו נעשו"ש וגעשו"ש וכו' ). הדרכים הפוליטיות של דני ושלי לא היו זהות – גם בגלל גיל שונה ורקע שונה מאוד, וגם משום שכמה וכמה מהנחות היסוד שלנו לא היו דומות מלכתחילה. קראתי, לדוגמה, כמה מהמאמרים של דני באתר 'הגדה השמאלית'; לעתים – הסכמתי, ויכולתי לחתום על כל מילה בשתי ידי, ולעתים – הבנתי והערכתי, אך לא הסכמתי. אבל בכל מקרה, היתה לי הערכה עצומה כלפי איש שמאל אמיתי כזה, שאינו נסוג מעקרונותיו גם לנוכח התהפוכות הפוליטיות המאכזבות מאוד, ואולי גם המייאשות, שכולנו עדים להן. זוהי בהחלט דמות מופת. אזכור אותו תמיד.

    עודד אסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן