דפנה בלאו ז"ל

אבלים: בעלה: אדוארד בלאו, בניה: גל בלאו ובני ביתו, אורן בלאו ובני ביתו, בתה: מאיה בראונשטיין ובני ביתה, נכדיה: עומר, איתמר, מיכל, שני, סער ושירה.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 10.12.12, בשעה 15.00, בית עלמין קיבוץ גליל ים.
יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב השרון 7 א', הרצליה.
המנוחה הייתה מחנכת ומורה.

11 Comments

  1. נורית שגיא

    אם יש משהו שאפשר להגיד על דפנה זה שאדם גדול כזה מחנכת בנשמתה אוהבת אדם אכפתית ומורה מזן נדיר. זו המורה היחידה של ילדי שנשארתי אתה בקשר מאז סיימו הילדים את ביהס . לה אני קושרת את ההצלחה של הבן שהיום בצבא . תלמיד שלא הצליח ורק דפנה עודדה ואת סיום התיכון בהצטיינות יתירה הוא מיחס לדפנה בלבד. ביום שהבן סיים את התיכון נפגשתי עם דפנה בבית קפה ובדיוק הבן התקשר ואמרתי לו שאני יושבת כרגע עם דפנה. הוא ביקש לדבר אתה. אינני יודעת מה הוא אמר לה אך היא החלה לבכות. היום אינני מעיזה להגיד לו שהיא נפטרה. כל מי שלמד עם דפנה זכה במורה אבל קודם באדם עם נשמה ענקית. כל השנים התייעצתי אתה גם בנושאים אישיים. חבל לי מאוד. מקווה שעכשיו היא נחה ולא סובלת יותר. תנוחמו מהשמים . נורית

  2. טלי אלבז

    עבדתי עם דפנה בתחילת דרכי כמחנכת וכמורה לספרות. שעות היינו יושבות ומדברות על שירה, על תלמידים, על העצמה נשית. עברנו הרבה סדנאות ביחד , למרות שדפנה בגילה של אמי היו לנו שיחות נפש מלב אל לב . קיבלתי מדפנה המון אהבה, תמיכה, עידוד וידע מקצועי. מורה מסורה מאין כמוה . אישה מיוחדת שלא נתנה לקשיים בחיים להשפיע עליה אלא להעצים אותה . למדתי ממנה הרבה … כל כך עצוב לי שהיא חלתה, סבלה ועכשיו הלכה מאיתנו. יהי זכרה ברוך(: יש בי געגוע למרות שלא התראינו הרבה שנים….

  3. בלאו

    אני נכדתה ואני לא מאמינה שהיא איננה יותר. היא הייתה חזקה אבל מה שקרה היה עדיף מאשר שהיא תמשיך לסבול. אני לא יודעת מה הייתי עושה עם היא הייתה ממשיכה לסבול.

    • אורי ברק

      אני גם נכדתה של דפנה בלאו ואני מאוד מאוד מצטערת ולי זו בושה בעצמי שלא שלחתי תנחומי קודם. סבתא הייתה אישה חכמה, טובת לב, נעימת סבר,מצחיקה וסבלנית. היא תחסר לי כל הזמן ולעולם לא אשכח אותה… יש שיר שכל פעם שאני שומעת אותו אני נזכרת בסבתא ומתפרצת בבכי. סבתא את חסרה לי ;( אבל כל עוד היא שמחה ומאושרת בגן עדן ולא סובלת, זה עדיף.אם היא הייתה סובלת אני הייתי סובלת גם.

      • רומי שבס

        אני חברה של שירה בראונשטיין .
        אני רוצה להביא את תנחומי על סבתה של חברתי הטובה
        היא הייתה מורה מעולה והיא גם היתה חכמה וגם יפה מאוד.
        דפנה היתה גיבורת חייל אחרי שעברה 4 פעמים סרטן.
        אני מצטערת שלא יכולתי לעזור לה.
        תנוחי על משכבך בשלום…

        ת.נ.צ.ב.ה

  4. אורי ברק

    אני חברה של נכדתה. אני לא הכרתי את דפנה, אבל ממה ששמעתי וממה שקראתי היא הייתה אישה נפלאה, מחנכת ומורה פשוט נהדרת.
    הלוואי שהיה יוצא לי להכיר אותה, ומכיוון שאני לא יכולה, אוכל להסתפק במחשבה שהיא לפחות כבר לא סובלת.
    שכל האנשים שהכירו ואהבו אותה יזכו לנחמה על האבדה הנוראה.
    (לאמא, אבא, אורן, מירי, שני, מיכל, עומר, סער, איתמר, גל שלא תדעו עוד צער משירה.)

  5. טליה פקר בריו

    זוכרת את דפנה באהבה משנות הנעורים והאקדמיה למוסיקה. רק עכשיו, באיחור של שנים, נודע לי על מותה בטרם עת, ולבי דואב. יהי זכרה ברוך.
    טליה

  6. תלמה (צור) סולר

    רק ברגעים אלו כשאני מחפשת את דפנה ומנסה להגיע אליה , נפלתי בדרך זאת ומצאתי תנחומים על מותה! מאחר ואני לא גרה בארץ , חשבתי שסתם איבדנו קשר!
    אני כרגע המומה , ולא יודעת איך להגיב על חדשות מרות כאלו….
    אם אחד הילדים של דפנה או אדוארד שמכיר אותי מהימים ההם, מוכן לחזור אלי לפי הכתובת שאני משאירה ולאדקן אותי , אני אודה לכם!

    בתודה ,
    תלמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן