ד"ר אורנה אופיר ז"ל

אבלים: בעלה: ד"ר יוסי אופיר, בניה וכלותיה: יוני ומיכל אופיר, איתי ונועה אופיר, בנה: דניאל אופיר, אחותה: ד"ר מטילדה (מנדל) בנאדו, נכדיה: תום, רן, בר ויואב.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 12.01.14, בשעה 13.30, בית עלמין קרית שאול תל אביב.
יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב שלמה בן יוסף 5, קומה 4, דירה 12, רמת אביב ג', תל אביב, בין השעות 10.00 – 13.00, 16.00 – 19.00.

הנהלת המרכז הרפואי וולפסון והעובדים מנחמים את ד"ר יוסי אופיר על מות רעייתו.

צוות היחידה לכירורגיה פלסטית וצוות היחידה לעור ומין בביה"ח וולפסון מנחמים את ד"ר יוסי אופיר, יוני, איתי ודני על פטירת הרעייה והאם.

משפחת שרצקי והחברים בחברת איתוראן אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם.

אסותא מרכזים רפואיים, מועצת המנהלים, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את בעלה יוסי והמשפחה על פטירת יקירתם.
המנוחה הייתה המנהלת הרפואית של רשת אסותא.

חבריה: ד"ר מירי ושלדון אדלסון, נורית ארד, דינה וישראל גרבינסקי, סיון ופטריק דומונט, יסמין ואורן לוקץ', דליה ואייבי נאמן, שרה ואבנר פלטק, ברברה ובוריס קרסני, נורית ודן רביב, נירה ופרופ' אוריאל רייכמן ועדה ופרופ' צבי שפירר אבלים ומנחמים את יוסי, יוני, איתי, דניאל ובני ביתם על פטירת יקירתם.

חברת אלטשולר שחם מנחמת את יוני אופיר ומשפחתו על מות האם.

איגוד מנהלי בתי חולים בישראל מנחם את המשפחה על מות יקירתם.
המנוחה הייתה חברה באיגוד.

הנהלת מכבי שירותי בריאות, ארגון הרופאים העצמאיים, מינהלת מחוז המרכז והעובדים מנחמים את ד"ר יוסף אופיר ובני ביתו על מות רעייתו.

המשפחה מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירתם יתקיימו התייחדות עם זכרה ועלייה לקברה ביום ו' ה- 09.01.15, בשעה 10.00, בית עלמין קרית שאול.

3 Comments

  1. יובל דואר

    למשפחת אופיר היקרה תנחומים אורנה היתה בשבלי הרבה יותר מרופאה היא מלאך היתה לצדי שנים רבות עד שפרשה לניהול אבל למרות זה שמרנו כל התקופה על קשר היא תמיד היתה יובל אתה נסיך אז אורנה בשבלי תמיד תשארי המלאך שלי אוהב יובל

  2. ליאור ב/ עמותת תנו יד לחירש ונכים למען נכים

    משתתף בצערכם
    לא הכרתיה לפתע ראיתי הודעה זו בחיפוש גוגל וראיתי לנכון להשתתף בצער המשפחה והיקרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן