ד"ר אליהו (עולש) גילון ז"ל

אבלים: דני, גבי, רותי ובני ביתם.
ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 13.02.14, בשעה 12.00, בית עלמין ירקון שער גאולה.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב הפרסה 54, צהלה, תל אביב.

משפחת רייס מקיבוץ יד מרדכי, משפחת ולטמן מרחובות ומשפחת סער מקיבוץ גת מנחמים את דני, גבי, רותי ומשפחת גילון על פטירת אבי המשפחה.
המנוח היה רופא.

הרצל שפיר ומשפחתו, צבי לופט ומשפחתו וזאב קורן ומשפחתו מנחמים את דני, גבי, רותי ובני ביתם על מות יקירם.

המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.
המנוח ניהל בעבר את מחלקה פנימית ב', היה תת אלוף במילואים, קצין הרפואה הראשי במלחמת ששת הימים וממקימי בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

רחל, שאולה, חנה וקובי אלכסנדר מנחמים את משפחת גילון על פטירת יקירם.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, הדקאן, הסגל האקדמי, הסגל המינהלי והסטודנטים מנחמים את המשפחה על מות יקירם.
המנוח היה ממייסדי הפקולטה לרפואה.

2 Comments

  1. ישראל פריאל

    דר׳ גילון , רבי ומורי וידידי היקר איננו.
    אתמול , בבית העלימין ירקון נפרדנו מרופא ( במר״ח אבריו) קצין וג׳נטלמן.
    דר׳ גילון קיבל אותי לעבודה בבית חולים שיבא ונפל בחלקי הכבוד לעבוד תחת הנהגתו לאחר ששב משלחיות בחו״ל ( הוא שירת כנספח תרבותי באנגליה )עד סיום ההתמחות .
    רפואה פנימית בימים ההם היתה שונה מאד . הרבה מאד מן הפעולות הנעשות היום במכונים בוצעו במחלקה . תקופת השהיה הממוצעת במחלקה היהת ארוכה יותר , בזכות עובדה זו ניתן היה להכיר את החולים לעומק . למחלקה היתה מרפאת חוץ- כך שקויים מעקב אחר המטופלים . מדר׳ גילון למדתי רבות , בין השאר את האמרה ש״ברפואה אתה יכול לרפא נדירות, לסייע רבות ולנחם תמיד״ עד היום נוהג אני לצטט מדבריו באזני הרופאים שעובדים איתי דר׳ גילון ( לקח שנים רבות עד שקראתי לו עולש ) נהג להופיע במחלקה בשבע בבוקר , שמע את דיוח האחיות ( על כן היה תמיד מעודכן בנעשה ) סייע בנטילת דגימות דם והשתתף בביקורים. הוא חינך דורות של רופאים לערכים , מסירות, דבקות במשימה ומחויבות למטופלים. רבים מתלמידיו מחזיקים בעמדות גבוהות ברפואה הישראלית .לא פלא – כשיש role model כזה . איש צנוע מאד אך שופע ידע , חוכמת חיים ,חום ושמחת חיים .

    היתה אוירה מיוחדת מאד במחקלקתו של דר׳ גילון ( ביתן 35) בבית חולים שיבא מדי פעם יצאנו למסעדה ביחד וגם קיימנו ערבי journal club – לא פעם בביתו של דר׳ גילון .
    תמיד ראיתי בו דמות להערצה , איש רוח , איש כבוד , מחנך ורופא אדיר
    אהבתי אותו מאד .
    יהא זכרו ברוך . תנחומיי מקרב לב לדני גבי רותי ושאר בני המשפחה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן