ד"ר אלכס שמיץ ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 05.10.14, בשעה 15.00, בית עלמין גבעת אלה.

הנהלת מרכז רפואי העמק, ועד העובדים והרופאים אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.
המנוח עבד במרכז רפואי העמק.

3 Comments

  1. shlomi hoshri levy

    ברכה והילדים.
    תדהמה אחזה בי עם הגעת דבר פטירתו של דוקטור אלכס.
    תקופת חיים ארוכה עברנו לצדכם בקיבוץ חפציבה וגם לאחר תקופה זו .
    שלא תדעו עוד צער וכאב. וכוחות האל יעמדו לצדך להמשיך את פועלו של דוקטור אלכס.
    שולח תנחומים אוהב שלומי אושרי לוי
    קיבוץ חפציבה

  2. ד"ר בור עודד

    דקות לפני כניסתנו לצום יום הכפורים צלצל אלי ד"ר צבי לייב ומסר לי את הבשורה הנוראה שאינני יכול עדין לעכל.אני חייתי שש וחצי שנים יחד עם אלכס בחדר אחד בבולוניה.היינו כמו אחים ויחד חלקנו יום אחרי יום את החויות. מאז הייתי בקשר טלפוני איתו ותמיד מסרתי דרך בן דודי נועם בור[האורטופד] שעבד איתו בבה"ח העמק.לצערי לא יכולתי להתארגן לקראת ההלויה .אנסה להתפנות מחר בערב ולבוא לנחם אתכם.מאז שנודע לי אינני מוצא מנוחה קשה לעכל טרדיה נוראית זאת!
    שלא תדעו צער! עודד בור[הרופא עיניים]

  3. פיני שחר

    נודע לי מפי קולגה שלו על פטירתו של אלכס לפני זמן רב . לא הייתי בקשר עימו שנים רבות . הוא היה שכני וחברי הטוב מאז גן הילדים, ביה״ס ועד בגרותנו ברח׳ אל אדריסי בחיפה שחקנו בכל משחקי הילדים יחד עם מנחם שר ואביגדור כילד ביליתי רבות מאד בביתך שמעל טיפת חלב , טפסנו על עץ התות שבח רך בנינו סוכת עץ ואלתרנו שולחן לפינגפונג, בנינו קורקינטים שחקנו 5 אבנים ובערבים חידוני ידע כשהוריו הקפדניים כמסורת הייקים דאגו לרווחתנו ולסדר שעות. צר וכואב לי אלכס היית חלק ארוך מחיי , נוח על משכבך בשלום יהי זכרך חרוט בספר הימים אותם ימי ילדות ונערות כה יקרים!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן