ד"ר אפרים בן ליש ז"ל

אבלים: משפחות: בן ליש, ענבר, קידר, ויסהוז ומאיר. ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 31.12.10, בבית הקברות האזרחי בקיבוץ יסעור. יושבים שבעה בבית המנוח. המנוח היה רופא.

11 Comments

  1. יפה אסייג

    משתתפת בצער המשפחה על אובדנכם.אדם יקר אנושי ואהוב…רופא מדהים וחבל שיכל הוא לעזור לאחרים, אך לו לא ניתן היה…מי ייתן ולא תדעו עוד צער…

  2. וסרמן בלה

    תנחומי למשפחה היקרה…… הרופא היקר הזה היה כל כל בן אדם!!!!!כשנכנס למרפאה , אף אחד לא פספס אותו והוא לא פספס אף אחד. בקולו המיוחד היה מברך . מהרופא הבכיר עד למנקה. זורק בדיחה או הלצה. נכנס לחדר ומיד מפעיל מוסיקה קלאסית, חדר ההמתנה עמוס לעייפה בחולים והוא רגוע מחייך אל כולם, אני לא ראיתי אותו עצבני .חסר סבלנות .לכל דבר זמן משלו. תמיד זכיתי להסברים מפורטים על מצב הבעיות שלי ( מי יפתור לי אותם כעת) בפעם האחרונה , יומיים לפני שהכל החל ישב וספר לי על אביו ועל איך התגלגל לשם בן ליש הייתי מרותקת לסיפוריו,אכן אדם מיוחד . שללא תדעו צער .

    בלה -עכו

  3. מירב

    הכרתי את ד"ר בן לייש בערך קצת יותר מ20 שנה , כיום אני בת 39 זה קרה כשהייתי נערה צעירה לפני גיוס , לאור בעיה רפואית , שעות של המתנה וטורים ארוכים ותמיד לא היתה ברירה כי הוא היה הטוב ביותר, גם נותחתי על ידו בשלב מסויים של חיי והמשכתי להגיע לביקורות ולאבחנות גם לאחר שנים רבות , כמובן שאימי ומשפחתי מכירות אותו גם הן וגם הן טופלו על ידו במקצועיותו ובאדיבותו, מרגע הוודע דבר חוליו היה קשה לתפוס כי מדובר באותו אדם, גבוה רם ונישא , גא ואופטימי אך יחד עם זאת ענו שקט ונינוח , אדם אוהב בריות ומטפל במטופליו בגובה העיניים,בחדר תמיד מוזיקה קלאסית נעימה ברקע ואחות/סייעת שעוזרת לו מתוך כבוד והערצה,עזיבתו בטרם עת של ד"ר בן לייש האדם והרופא היקר מעולמנו, לא נתפסת והוא תמיד יחקק בזכרוני ואני בטוחה שבזכרונם של רבים אחרים ,כדמות למופת ולהערצה, אני בטוחה שגם שהוא יודע זאת וזו נחמה קטנטנה, יהי זכרו ברוך וישמר בליבנו לעד !תנחומנו למשפחתו היקרה, הייו חזקים והמשיכו את מורשתו בגאווה . אזכור אותו תמיד ,שלא תדעו יותר צער. מירב ( עכו – כרמיאל).

  4. אסתי, ריטה

    משתתפים בצערכם
    אין אנשים כמוהו ולא חושבת שיהיו,
    אדם נפלא נשמה גדולה, לא יאומן שהנורא מכל קרה
    כואבים את הכאב יחד איתכם
    היו חזקים והמשיכו את דרכו
    אסתי, ריטה
    עכו

  5. סעיד

    תנחומיי למשפחה

    היום נודע לי על פטירתו של הדר' אפרים , הייתי המום
    הכרתי את הדר' אפרים כמטופל אצלו בקופת החולים הלאומית בסניף כרמיאל, היה פשוט אדם לפני היותו רופא מטפל, הוא היה קשוב למטופלים שלו , והתייחס לכל מילה אשר שמע מפיו של המטופל, כך אני הרגשתי וכך הרגישו המטופלים האחרים שחיכו בתור ליד הדלת שלו.
    ובנוסף על כך היה מאוד מקצועי וטיפל בפציינטים שלו בנאמנות מסירות ומכל הלב.
    שלא תדעו עוד צער

  6. אורנה

    למשפחת בן ליש היקרה,
    היום התקשרתי למרכז ההזמנות בקופ"ח לאומית בכדי לקבוע תור אצל דר' בן ליש, ולהפתעתי אמרה לי הטלפנית, שדר' בן ליש אינו עובד יותר בקופה. הופתעתי מתשובתה, חיפשתי את שמו באינטרנט ולתדהמתי הרבה קראתי על השתלשלות העניינים שהובילה אל מותו בטרם עת. דר' אפרים היה אדם יקר מכל. עבורי הוא לא היה רק רופא שביצע את עבודתו באופן המקצועי ביותר, אלא, בראש ובראשונה, אדם מיוחד, ענוותן, בעל אישיות מרנינה וסוחפת, בעל אינטליגנציה רגשית מפותחת. אדם רחב אופקים ומחשבות, אוהב במרפאתו להאזין לאופרות ולאאידות המחברות אותו לבתו, זמרת אופרה, שהיה כל כך גאה בה. אני מסרבת להאמין, שאדם מיוחד כל כך, בעל נתינה אינסופית, בעל לב שומע ורואה, לא יהיה עמנו עוד.
    משפחת בן ליש היקרה,
    חיזקו והתנחמו, שלא תדעו עוד צער

  7. לאה ודב פוקס

    אילנה יקרה,
    דב ואני הזדעזענו לשמע הידיעה על אפרים. הכרנו אותו כאדם, כרופא וכשכן לפני זמן רב. לא אשכח כיצד בשעה שלוש לפנות בוקר, כשחזר מנסיעה ארוכה, בא, לבקשתי, לבדוק את בני בן השנה דאז.
    דב ואני פגשנו אותו לפני כמחצית השנה באופרה בתיאטרון, שם נהלנו שיחה נעימה וחברית, כמו לא חלפו עשרות שנים. נעם הליכותיו, חכמתו החובקת עולם, מעורבותו החברתית וחיוכו הכובש הפעימו אותנו אז כבעבר.
    דמותו של אפרים כאדם משכמו ומעלה, רופא מעולה,מס ור, צנוע ומתחשב, איש משפחה אוהב, בעל חיוניות בלתי נדלית ואופטימיות נצחית תלווה אותי כמופת למי שהעפיל בחייו על פסגות האוורסט האנושי.
    הלוואי ולא תדעו עוד צער.
    לאה ודב, קרית חיים

  8. לאה ודב פוקס

    לאילנה ולב"ב,

    שלוש שנים חלפו מאז, ודמותו של אפרים עדין ניצבת, מלאת עידוד, חיוך ותקווה.
    נזכור אותו כל חיינו.
    לאה ודב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן