ד"ר הגר פטיש ז"ל

האיגוד הישראלי לכירורגיה של היד אבל ומנחמים את מוקיריה ואוהביה על פטירת יקירתם.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, בית הספר למקצועות הבריאות ע"ש שטייר והחוג לפיזיותרפיה מנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם.

הנהלת המרכז הרפואי ברזילי והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם.

32 Comments

    • רינת מורדוך

      דוקטור הגר פטיש ניתחה אותי לפני מספר שנים. הוא הרופאה היחידה מכל אלו שפניתי אליהם, שהבינה את חששותי והצליחה להרגיע אותי גם לפני וגם בזמן הניתוח. החלטתי שהגיע הזמן לנתח את כף היד השניה וכמובן שרק עליה אני סומכת. התקשרתי לקבוע תור ונדהמתי לשמע הבשורה האיומה. האם זה מוות פתאומי? כמה עצוב לאבד כזו אישיות גדולה מהחיים!

    • רותם שמעון

      מה קשה ומצער ללמוד ששכנתי החביבה בקרית אונו כבר אינה עימנו. רציתי לשאול אותך איך הכנת את העוף במנגו שהיה לי כל כך טעים כאשר כיבדת אותי בו פעמים רבות. זכורות לי שיחותינו והתלבטותך באיזו המתמחות לבחור, מאד שמחתי עת סמכת על עיצותי ואמנם פנית לאורטופדיה שקודם לכך ראית בה "תחום גברי". לבשל עוף במנגו אתנסה לבדי, אך תמיד אזכרך עת אחשוב על מנגו. רותם שמעון, חולון

  1. אהוד אפלמן

    זכרונה לא ימוש ממני. בשנות ה80 באסף הרופא הצילה בטיפול מקצועי ומסור את רגלי מקיבוע לכל החיים. תנחומי למשפחה. יהיה זכרה ברוך.

  2. יעקב

    מעבר להיותה רופאה טובה -הייתה בן אדם.
    זו הסיבה שבחרתי בה לנתח אותי – ולא הצטערתי.
    יהי זכרה ברוך , ופועלה – נר לרגלי משפחתה וממשיכי דרכה.
    יעקב

  3. משפחת רצהבי

    צר לנו לשמוע על מותה של רופאה כה מסורה לחוליה. לא היתה פעם שפנינו אליה, כל אחד מבני המשפחה ותמיד טופלנו במסירות רבה,אשר הביאה לנו מרפא, ששיפר את מצב בריאותנו.
    יהי זכרה ברוך

  4. ד"ר יורם מוזס

    בצער רב קיבלתי את הידיעה על מותה של ד"ר הגר פטיש רופאה מקצועית חרוצה ומעל הכל אדם! למטופליה וחבריה.יהי זכרה ברוך.

  5. רונית

    דר'הגר פטיש ז"ל , קשה לעכל קשה להאמין שלא אראה אותך שוב, החיוך המדהים הקול המרגיע היד הרכה שליטפה בטיפול אפילו כואב,אתגעגע אלייך יהי זכרך ברוך אמן ת.נ.צ.ב.ה.

  6. אסטריד זלקה

    כל כך הצטערתי לשמוע על מותה של דר. פטיש
    היה לה שילוב מנצח בין ידע רפואי כירורגי ופתיחות לשיטות רפואה משלימה.
    דר. פטיש התייחסה אלי קודם כל כאדם. היא נתנה לי חום אנושי והתעניינות אמיתית בצרכי.
    כן ירבו רופאים ובני אדם כמותה.
    יהי זכרה ברוך.

  7. אייל

    רק לפני חודש טיפלה בי בשבר מורכב בכף היד. מימיי לא חוויתי חוויה כה אנושית מרופא. אדם כלכך מיוחד שהצליח בפרק זמן כה קצר להכנס ולתפוס אצלי מקום עמוק בלב. חכמה ומדהימה.אני משתתף בצער בני המשפחה על האובדן הגדול, יהי זכרה ברוך.

  8. אמיר סולרסקי

    אישה מדהימה ורופאה מעולה
    האיכפתיות שלה , הרצון לעזור והנשמה הגדולה שלה גרמו לה להיות אישה מיוחדת במינה
    אותי היא ניתחה שלש פעמים במסירות אדירה
    כואב ונקרע הלב

  9. ענת צויגל

    אני המומה וכואבת לשמוע על פטירתה של ד״ר פטיש .מעבר להיותה רופאה מקצועית ומסורה היא היתה אשה רגישה, אכפתית ואמפטית למטופליה שאני נמנית עם אחד מהם. יהי
    זכרה ברוך.

  10. עידית ארז

    לא הכרתי את דר' פטיש באופן אישי אלא דרך מטופלים רבים שלי ששלחתי אליה . כולם ספרו על הנועם המסירות והמקצועיות.ללא ספק נרגיש בחסרונה. תנחומיי למשפחה.

  11. אוחיון גילבר,עו"ד

    למשפחת פטיש
    היה לי העונג והכבוד להיות החייל במרפאה 543 בבאר שבע שם הייתה ד"ר הגר היקרה מפקדת המרפאה בה גילתה מקצועיות אצילות נפש ומעל לכל היותה אדם המתייחס לכל כאדם על אף מעמדה הרם ואלו הן מעט מתכונותיה של ד"ר הגר היקרה.
    זכיתי ללמוד ממנה רבות הן בתחום המקצועי והן בתחום האנושי ואהבת האדם.
    לבי דואב ומר על לכתה ללא עת .
    אודה על קבלת מידע היכן נקברה המנוחה ומתי ימי השבעה וכתובת לנחם המשפחה היקרה .
    כמו גם כל דבר אפשרי שבקדושה בו אוכל לסייע הריני מוכן .
    מן השמיים תנוחמו
    אוחיון גילבר,עו"ד

  12. בלהה ג'ברה/אולשנסקי

    לא הכרתי את הגר כרופאה, אני זוכרת אותה משנות הששים כשהיינו עוד ילדים ושיחקנו ברחוב גורדון בשכונת נוה חיים שליד חדרה. כבר אז היא הייתה ילדה מקסימה , יפה , טובת לב ונבונה . יהי זכרה ברוך.

  13. מיה אוסלנדר

    הגר יקרה שנים שלא היינו בקשר ותמיד נזכרנו בך בחיוך ואהבה. באישיותך החמה והמלבבת . לא ידענו מה עבר עליך בשנים האחרונות והזדעזנו לשמוע על פטירתך. מוסרים תחנחומים למשפחתך מיה ויוסי אוסלנדר

  14. פנינה בורקיס

    למרות ההכרות הקצרה בינינו, לא נשכח אותך..
    כבר בפגישה הראשונה הבחנו באישיות המיוחדת שלך ! המסירות
    , החביבות והפשטות שבך –למרות היותך ככ׳ מקצועית … אודה , כי חיכינו להגיע אליך -מדי פעם …
    יהי זכרך ברוך דר׳ הגר ובמהרה נזכה כי לקיום הפסוק״ יקיצו וירננו ישני עפר -״
    ואת בתוכם׳ !
    יהי זכרך ברוך –
    אמא של מנחם

  15. נועם

    הצטערתי מאוד לשמוע על לכתה בטרם עת של ד"ר הגר פטיש. עבדתי מולה כנציג של חברה לציוד רפואי ובמהלך השנים זכיתי ללמוד ממנה לא מעט על תחום כירורגיית כף היד. בעיניי ד"ר פטיש היתה רופאה נהדרת, מנתחת בחסד עליון ואדם טוב. יהי זכרה ברוך.

  16. בועז ליברמן

    מצטער מעומק הלב על לכתה של הגר. רופאה משכמה ומעלה, מלכת הארץ. מנש אמיתית.
    זכיתי להכיר אותה ולהיות מטופל שלה.
    משתתף בצער המשפחה.
    בועז ליברמן

  17. ליז לוי

    לפני חודשיים ד״ר פטיש הצליחה למנוע ניתוח כף ידי ומאז, אחרי שקיבלתי יחס וטיפול מאד מאד מיוחד, חיפשתי אותה כדי להודות לה. אני ממש בשוק. טיפול אחד ממנה הספיק כדי להבין את גודל האדם שברופאה המיוחדת הזו. זכרון של רופאה מיוחדת ולפני הכל אדם( מענטש ביידיש)
    למשפחתה, מהשמיים, תנוחמו.
    היה זכרה ברוך.
    ליז לוי מחיפה

  18. שרה שליין

    לפני כשנתיים ניתחה ד״ר הגר פטיש את בנינו בניתוח מורכב בכף היד, ההחלמה ארכה זמן רב ובמהלכה הגענו לפגישות רבות עם ד״ר פטיש, חיכינו ברצון בתורים ארוכים במשך שעות, עם רבים אחרים כמונו שהרגישו שנפלה לידיהם הזכות להיות מטופלים ע״י ד״ר פטיש. מעולם לא פגשנו איכפתיות כזו של רופא עם מקצועיות מדהימה, יכולת לעבוד במשך שעות ברצינות, באסרטיביות מהולה באופטימיות ומתן הרגשה למטופל שהוא נמצא בידיים הטובות ביותר.
    לא נשכח אותך לעולם
    משפחת שליין

  19. דניאל מרון

    הצטערנו לשמוע על מותה של דר' פטיש ז"ל. לפני שלוש שנים היא טיפלה במסירות אין קץ בבן שלנו שנפל ושבר את שתי כפות ידיו. היא גילתה סבלנות ורגישות שלא הכרנו מביקורים אצל רופאים אחרים במערכת הבריאות הציבורית. היא ישבה עימנו שעה ארוכה לפני הניתוח ואף הראתה לנו מיוזמתה סרט ווידיאו של הפרוצדורה שהבן עמד לעבור. הניתוח היה מוצלח מאד והצטערנו כאשר הגענו לביקורת אחרי הניתוח לשמוע שהיא בחופשת מחלה. תנחומינו הכנים לבני המשפחה על לכתה של אישה משכמה ומעלה.
    משפחת מרון, ירושלים

  20. מעין וענת דרורי

    אני ממש המומה, אישה מדהימה לפני שהיתה רופאה מעולה. רגשת אותי עד דמעות באופן שטפלת בביתי אחרי תאונה קשה בכף היד. קודם כל חיבקת אותה ודברת אליה עם חום ורגש בלתי יתואר. וזה יום לפני ניתוח שקבעו לה בבית חולים אחר. עזרת לנו להחליט להמנע מניתוח ולהאמין ביכולת הריפוי הטבעי ואחכ גם להגיע כשהילדה כבר מאוששת לתהליך כירורגי קצר ופשוט בביהח בברזילי. אין לי מילים להודות ורצינו לבוא להגיד תודה כשאנחנו שנה אחרי ההחלמה של היד ואת איננה.
    למשפחה- ניחומים ומי יתן ושלא תדעו צער!

  21. דורית

    הגעתי להגר לאחר מספר ביקורים אצל "אושיות" בתחום כף היד לצערי רגע מאוחר מדי… זוכרת אותה שואלת שאלות מעמיקות וחוקרת ורושמת כל פרט, ואז קמה אליי ממקומה יחפה,נראית ילדה, החזיקה בכף ידי, נגעה, מיששה בעדינות, הסבירה בחום ובסבלנות אין קץ. המליצה על ניתוח שאמור היה לשפר את איכות החיים בניגוד לכל מי שביקרתי לפני והמליצו לי ללמוד לחיות עם מה שיש. לא אגזים אם אומר – בהחלט אבדה גדולה לאנושות בכלל ולרפואה בארץ בעיקר. מצטערת כל כך.

  22. אוולין

    הגרי….
    היינו חברות בסוף התיכון ומאז נפגשנו לעיתים רחוקות.
    היית יפהפיה חכמה תלמידה מצטיינת שאהבה במיוחד ספרות גם במגמה הריאלית והיית מיוחדת בכל דבר ובוגרת מכפי שנותינו. תמיד שחרת שלום והיית מפייסת בין כל הניצים בחוש הומור בלתי נדלה. היום פתאום בא לי לחפש את שמך באינטרנט אחרי שלא דיברנו שנים רבות והנה גיליתי את הבשורה הבלתי תאומן…… הגרי אני מקווה שתחזרי אלי בחלום ותספרי לי היכן את עכשיו…. אחרי שחברך הראשון נפל במלחמה תמיד דיברנו על זה…. כמה חבל! אין מלים! אהבתי אותך מאד ותמיד אזכור את אישיותך הקסומה….. אני עדיין המומה….

  23. מאיר

    בס"ד
    למשמע הבשורה כי דוק הגר פטיש נפטרה אחז בי תחושה של פיספוס והחמצה על אובדן כלי יקר ידי זהב זכיתי שהיא ניתחה אותי ולהכרת הטוב אקבל על עצמי להגיד קדיש אשמח לפגוש את המשפחה
    086811779m@gmail.com

  24. ססיל

    צר לנו לשמוע וקשה לדבר על דר' הגר פטיש בלשון העבר. היא תישאר בזיכרונינו כרופאת המשפחה, טיפלה במשך שלוש עשורים בשלוש דורות, היא התייחסה למטופל כאדם אל אדם…תמיד באיכפתיות היחודית רק לה בהקשבה, במסירות ובאהבה. כשבנו לביקור שאלה לשלומם של כולם…צער לנו שלא ידענו מה שעובר עליה כי הייתה מטפלת בכאב של האחר ולא חסה על עצמה. תנחומינו למשפחה ממשפחת המטופלים האבלה.
    משפחת יחזקאל.

  25. בתיה

    הצטערתי לשמוע היום על מותה של ד"ר הגר פטיש התקשרתי להזמין אליה תור לאמא שלי ושמעתי שהיא נפטרה ממש הזדעזענו ואמא שלי ממש בהלם יהיה זכרה ברוך

  26. אליזבטה,בת של נינה ז"ל

    רציתי לקבוע תור אליה,דר פטיש שטיפלה באמא שלי(ז"ל) רופא מדהימה ובן אדם מקסים.כמה חבל יהי זיכרה ברוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן