ד"ר מאיר דביר ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 27.04.18, בשעה 13.00, בית עלמין קיבוץ עינת.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב משואה 9, רמת אפעל, רמת גן.

ההנהלה וועד העובדים בחברת אלתא אשדוד מנחמים את משפחת דביר על מות יקירם, מנכ"ל אלתא בשנים 1975 – 1977.

הוועד, הדירקטוריון וחברי עמותת בית גיל פז מנחמים את תמר, דוד ויואב על מות האב, חבר פעיל בוועד ובדירקטוריון העמותה שנים רבות.

החברים: משפחות: אגמון, אור טס, איתן/אקשטיין, ארז, בית הלחמי, גורדון, כנען, לוי, סמואל, עשבי, פז, שחורי, שטרן, תגר ותדמור אבלים ומנחמים את משפחת דביר ואילנה גוטליב על פטירת יקירם.

התעשייה האווירית לישראל בע"מ, הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את משפחת דביר על מות יקירם, מנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר.

4 Comments

  1. אשר בר מןר

    היה לי הכבוד להכיר מקרוב את ד"ר דביר בעבודתנו המשותפת בתע"א. איש ישר, חכם, אינyליגנטי ומאד צנוע. יהי זכרו ברוך.

  2. שלומית פרגוסון

    הכרתי את מאיר דרך בת זוגו וחברתי, אילנה גוטליב.
    מאיר היה אדם מיוחד, לא פוגשים בימנו רבים כמותו. היה בו צימאון בלתי נדלה לידע. ידע בכל השטחים כולל מדע וספרות . הכל עניין אותו.
    הוא היה גם חבר טוב , תמיד מוכן לבוא לעזרת חבריו , שום בקשה לא נדחתה. אהבתי גם את חוש ההומור האנושי והטוב שלו .הוא יחסר לכולנו.
    איתך בצערך, אילנה יקרה.

  3. דני מגן

    הכרתי את מאיר לפני כ-10 שנים. הוא נכח בהרצאה שלי על השקעות ערך והפגין רמת ידע נדירה, למי שזה לא מקצועו, לצד צניעות וענוה. היה דעתן, אך בעל יכולת הקשבה ושינוי דעה לכשנוכח שטעה. רק לאחר שנים גיליתי שהוא ד"ר, תמיד הציג עצמו כמאיר ואף פעם לא סיפר שהיה מנכ"ל אלתא, תע"א או אלסינט. תמיד שמח לעזור ולסייע בכל מה שיכל. על אף גילו, היה מעודכן ומתעדכן בחידושים בתחומים שונים בצורה מרשימה. ראיתי אותו בפעם האחרונה לפני מספר חודשים. ראו שהזדקן אך לחיצת ידו היתה איתנה כתמיד. יהי זכרו ברוך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן