ד"ר נחום מרום ז"ל

מחלקת א.א.ג – ניתוח ראש וצוואר במרכז הרפואי כרמל, הרופאים, האחיות והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, עובד המרכז הרפואי.

15 Comments

  1. ארי שפיגלר

    נחום היה חבר שלי בביהס ומלאך אנושי שעזר לאבא שלי בבעיות שמיעה בשנים האחרונות.
    כואב לי הלב עליו

    יהי זכרו ברוך

  2. אלה פודה

    נחום היה תלמיד שלי. תלמיד שאפתן וחרוץ שהגיע להישגים. לימים לימדתי את ילדיו, אף הם מוכשרים ומקסימים.
    יהי זכרו ברוך.

  3. אילן פפיני

    נחום מרום ( רחמים ) היה חבר טוב ויקר שלי בבית הספר, אדם טוב, צנוע וחרוץ, לא היינו בקשר שנים רבות אולם תמיד שמחתי לשמוע על השגיו וראיתי בחריצותו דוגמא, הצטערתי מאוד לשמוע על פטירתו ללא עת, יהי זכרו ברוך.

    אילן פפיני

  4. יורם מלצר

    נחום רחמים (לימים נחום מרום), רופא מוכשר שטיפל באבי, חבר מזה שנים רבות, הותיר אותי ללא מלים עם הסתלקותו בטרם עת. תלמיד חרוץ, שאפתן, פרפקציוניסט, ואדם שעבד קשה תמיד. אני זוכר היטב את בית הוריו ברוממה, את אמו ברכה ואביו יוסף, את אחיו אודי שנהרג בתאונה, את אחיותיו ארנונה וניבה. הרבה שנים הכרנו, היינו, נפגשנו, חווינו. רופא אף אוזן גרון מעולה, בחור שלמד איטלקית בצבא, בחרמון, מחשש שלא יתקבל ללימודי רפואה פה בארץ, ולאחר מכן גם למד פולנית לקראת נישואיו. כתב ידו המושלם עיטר קסטות שהוא היה מכין לנו בימי התיכון והצבא. ואכן, אין כמו התמונה שהוצגה פה למעלה, 11 המופלאים של כיתת הפיזיקה בהנהגתו הבלתי נשכחת של בוריס סולבודסקוי. כמה חבל שהכול נקטע. אזכור את הטוב, אזכור את הרגעים היפים. יהי זכרו ברוך.

  5. מנשה צמח

    נחום חבר ילדות יקר, היכרנו עוד מימי בית הספר היסודי "רוממה" שבחיפה, ומהשכונה בה גרנו יחד. עלינו יחד לתיכון "ריאלי" במרכז הכרמל ולאחר מכן בית בירם. גם במהלך השירות הצבאי ולימודינו בטכניון הצטלבו דרכינו.
    במהלך שנות ילדותינו נקשרו יחסי חברות הדוקים בין משפחותינו. בילינו המון זה בביתו של זה וזכיתי להכיר היטב את משפחתו, משפחה חמה ואצילה. זכורים לי היטב המפגשים והטיולים המשותפים לאחר שעות הלימודים ובסופי השבוע.
    כשם שהיה תלמיד מצטיין ושקדן כך הפך לרופא מוכשר שתמיד עזר לאחרים עם חיוך ואכפתיות.
    עוד בילדותו הרשים נחום את סובביו בחריצות וסבלנות אין קץ. וזכה להגשים את משאת נפשו להיות רופא.
    כל מי שהכיר את נחום הכיר אדם בעל נפש עדינה, עם צניעות רבה ונועם הליכות יוצא דופן .
    קשה לעכל את הבשורה,
    הוא יחסר לי ויחסר לרבים.
    יהי זכרו ברוך.

  6. דניאל קפלן

    הכרתי את נחום כעמית מקצועי. רופא מוכשר ופורץ דרך בארץ בנושא מכשירי שמיעה להולכת עצם. מפה מגע שלי איתו היה צמיד מאוד חיובי , נעים ומקצועי . לא היכרתי אותו אישית. מנהל של שרות רפואי בצפון.
    הצטערתי לשמוע על מותו בטרם עת ועל הקשיים שלו בתקופה באחרונה .
    יהי זכרו ברוך
    ( פרופ, דניאל קפלן . יו״ר האיגוד הישראלי של רופאי אף אוזן וגרון- ניתוחי ראש וצוואר)

  7. חיים משה מוזר

    שמעתי היום בהלם ובתדהמה על מותו ללא עת של חברי הטוב ד"ר נחום מרום (רחמים) זכיתי לגדול במחיצתו ובערבי שבת היינו מתכנסים בביתו באופן קבוע. אני זוכר היטב את אמו ברכה ואביו יוסף אנשים צנועים שהקדישו את כל חייהם לחינוך ילדיהם בעבודה קשה ומפרכת. אני מבקש להזכיר את אחיו אודי (אהוד) ז"ל שנפטר בנסיבות טראגיות. הלב מסרב להאמין . אדם צנוע ומוכשר רופא בחסד עליון ואיש אשכולות כולו טוב לב.
    תנחומי לארנונה וניבה היקרות
    חבל על דאבדין ולא משתכחין .

  8. רונית בן שושן צמח

    כואבים מאוד ונדהמים עם לכתו של נחום מרום (רחמים).
    הוא היה יקר לנו כבן משפחה מאז שנהגנו להיפגש בערבי שישי עם הורינו בשכונת רוממה, וגם במפגשים לאחרונה.
    מופת לחוכמה, סקרנות וידע, אבל יותר מכך – בן אדם.
    לעולם לא אשכח איך הגיע תוך דקות אל מיטת אמי בבית החולים, מספר ימים לפני פטירתה. דואג ומסייע.
    הוא ראה את תכלית הרפואה כעשייה של טוב והגשים את שליחותו.
    זוכרת באהבה רבה גם את אודי, יוסף וברכה ז"ל.
    ארנונה וניבה היקרות. אין לי מילים. איזה אובדן ענק. עצב העולם.

  9. רב אליעזר

    ד"ר נחום מרום טיפל בי במסירות אין קץ משנת 2003, בעשרות טיפולים/ביקורים בכול אתר בו עבד במשך שעות הבוקר או במרפאות השונות בשעות אחרה"צ והערב, שמעתי בשבוע שעבר בתדהמה שנפטר, מעבר היותו רופא מעולה היה "מנטש" לעולם לא אשכח את טיפוליו ומתן הפתרונות לבעיות באוזני, אני משתתף בצער המשפחה , עצוב לי נורא,

  10. רפי דנה

    רופא מעולה-בן אדם מקסים עם סבלנות אין קץ למטופלים שלו-חיפשתי לקבוע תור אליו ולתדהמתי אני נתקל במודעת אבל -פשוט לא מאמין .תנחומי למשפחתו ולכל יקיריו

  11. שרון

    רופא מקצועי ואדם מקסים ונעים בעל סבלנות רבה למטופליו (טיפל וניתח את בני בהיותו בן שנתיים) – ביקשתי לקבוע אליו תור דרך הקופה ואמרו לי שאין להם רופא בשם זה, הכיצד? תהיתי ופניתי בו בזמן לאינטרנט ושם נתקלתי לתדהמתי במודעת האבל – כואבת מאוד את כאב המשפחה ושולחת תנחומים לכל יקיריו ומשפחתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן