ד"ר פאני אנדלמן ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 06.01.19, בשעה 12.30, בית עלמין מנוחה נכונה כפר סבא.

המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי, צוות המערך הנוירוכירורגי, צוות המערך הנוירולוגי וצוות המערך הפסיכיאטרי אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, מומחית בתחום הנוירופסיכולוגיה.

החברים: אבינועם ודקלה בן שאול, רועי ושרית בק, ביל ונינה גלברט, רוני ושושי גרנק, חיים ורז דימנט, דניאל הריז, אישי ולינדה טלמון, דב וליאורה ליכטנברג, מריו וקרן פיינגולד, יואב וחני צרי, מיכאל (מישה) ונטשה קוזלוב, יעקב ומישל קליין, יצחק ואילנה רבין ושמואל (סם) ומרלין שפרן אבלים ומנחמים את פרופ' דוד אנדלמן, גיא, מיכל וגלעד על מות יקירתם.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעים מדויקים ע"ש ריימונד ובברלי סאקלר וסגל בית הספר לפיזיקה ולאסטרונומיה מנחמים את פרופ' דוד אנדלמן ומשפחתו על מות רעייתו.

One comment

  1. ד"ר ענבל חת, נוירופסיכולוגית ופסיכולוגית שיקומית מומחית

    משפחה יקרה, קבלו את תנחומי. פאני סיימה את תוכנית הנוירופסיכולוגיה בקווינס קולג' כמה שנים לפני. שתינו חזרנו ארצה בתום הלימודים ופניתי אליה מספר פעמים בנקודות מפתח בקריירה שלי. היא היתה מקסימה וסייעה לי במילים חמות ובעיצה טובה. נפגשנו לאחרונה בכנס בנושא זיכרון בסינמטק ירושלים לפני כשנה. היא נראתה נפלא ולא היה כל רמז למחלה. אני המומה ועצובה ואבלה איתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן