ד"ר פליציה קראי

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 10.03.14, בשעה 13.00, בית עלמין גורדון שער 1, ראשון לציון.
יושבים שבעה בבית הבת (פנינה), רחוב רש"י 15, ראשון לציון.

עיריית ראשון לציון, דב צור, ראש העירייה וחברי מועצת העיר, מנכ"ל העירייה, מנהלי החברות העירוניות ועובדי העירייה והחברות העירוניות אבלים על מותה.
המנוחה הייתה יקירת העיר ראשון לציון, היסטוריונית, ניצולת שואה שפעלה להנצחת זכרון השואה.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעי הרוח ע"ש לסטר וסאלי אנטין וסגל היחידה ללימודי שפות מנחמים את משפחת קראי על מות יקירתם.
המנוחה לימדה את השפה הפולנית.

3 Comments

  1. אמנון אירמאי

    מצטערים להודיע על מותה של פליציה קראי ז"ל, שנפטרה אתמול 9.3.2014 לאחר מחלה קשה וארוכה. כולנו מעריכים אותה ומרכינים ראש לזיכרה. רבים מתלמידיה וחבריה למקצוע באו להלווייה ולנחם את המשפחה.
    יהי זיכרה ברוך.
    אמנון אירמאי וכל משפחת אירמאי.

  2. חגי און

    איפה ישנן עוד מורות כאלה?
    דור הולך ונעלם…
    מורה בכל רמ"ח אבריה, מקור ידע אינסופי.
    מורתי להסטוריה.
    עצוב.
    תודה שזכיתי להיות בין תלמידיך.
    חגי

  3. אליהו מצוצקי מץ

    שמעתי וקראתי בצער על מותה היא היתה אחת המורות האהובות עלי אף על פי שהייתי ילד צעיר ושובב והיום בגיל 66 אני עדיין יותר שובב הייתי צמא ידע ולא כל כך מלא תבונה לא סיימתי את התיכון אבל אותה זכרתי והזכרתי והנה בשנות ה70 של המאה הקודמת עבדתי על עבודת מסטר ואחריה על דוקטוראט שעיסוקו ממשלת ארהב ותגובתה לשואה אבל כדרכי כצבר יצרתי לעצמי אוייבים רבים עבודת המחקר עדיין לא איבדה את טעמה אפילו אחרי 35 שנה משם המשכתי וכתבתי ספרון קצר העוסק בזהות ישראלית שוב שמעתי בצער על מותה ומפעל חייה אליהו מץ מדינת מסצוסט ארהב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן