ד"ר קלרה תאיה פרידמן ז"ל

קופת חולים כללית, הנהלת מחוז שרון שומרון והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירתם.
המנוחה הייתה מומחית ברפואת המשפחה ועבדה במרפאת הגליל.

14 Comments

  1. סימונה בן שלוש

    המומים ועצובים על מותה של רופאת המשפחה האיכפתית ומקצועית.רופאה ואדם וגם רקדנית נותנת השראה!תחסר לנו מאד!יהי זכרה ברוך!

  2. אטי הר שושנם

    לאדי והילדים,
    הערב ראיתי מודעה בעיתון מיום שני, על פטירתה של קלרה וזה בלתי נתפס. הייתה כ"כ צעירה, רופאה אשה ואמא נפלאה.
    משתתפת בצערך, אדי ומקווה שהמקום ינחם.
    אטי

  3. מתנה יהודה

    בס"ד

    כאשר נודע לי שהרופאה שלי הלכה לעולמה לא רציתי להאמין. הייתי במרפאה ביום ראשון וחיפשתי את מודעת האבל ולא ראיתי . נאמר לי, כן היא נפטרה! אמרתי לא!!!.
    וכאשר ראיתי את המודעה כאב לי מאוד, כי הרופאה שלי הייתה אדם מסור ועשתה מלאכתה בנאמנות. אישה נעימה ומאירת פנים. חבל על דאבדין ולא נמשתכחין.
    קשה לי להשלים עם לכתה. תחסר לי מאוד.
    יהי זכרה ברוך!

    מתנה יהודה

  4. טובה נופך

    דר' פרידמן היתה הרופאה של הורי. בשנים האחרונות אני ביקרתי במקומם. היא היתה רגישה ואכפתית, תמיד סייעה ועזרה ונתנה עצה טובה. רק עכשו נודע לי על פטירתה, היא תחסר לי מאד. יהי זכרה ברוך.

  5. הדס

    עצוב מאד רק לפני שבועיים הייתי אצלה אחרי שנים שלא ביקרתי במרפאה והיא כהרגלה היתה יסודית ומדהימה ואמרה לי איזה הספק יש לך בזמן שלא היית פה אצלי התחתנת , שתי בנות כאילו מפגש סיכום ממש ממש עצוב לא להאמין שהיא איננה יהי זכרה ברוך

  6. רונית כהן

    שמעתי על מותה של ד"ר קלרה פרידמן והייתי בהלם מוחלט, היא טיפלה במסירות באמי ז"ל. הייתה אישה יפיפייה, טובת-לב, אנושית מאד. הפסדנו רופאה מצוינת .תנחומי למשפחתה.

  7. עידו

    דוקטור פרידמן היתה הרופאה של הוריי, של אחיי וגם שלי יותר מעשר שנים.
    מאוד הופתעתי והצטערתי על מותה. היא תמיד היתה יסודית, איכפתית, קשובה, מסבירת פנים ואדם נפלא משכמה ומעלה. את כל בני משפחתי אובדנה הפתיעה וזעזע. תנחומים למשפחתה ולחבריה. זכרונה לברכה.

  8. דליה אפלבאום

    נדהמתי לגלות שהרופאה המדהימה שלי איננה. דר פרידמן היתה בשבילי רופאה מעולה ורק בה נתתי אמון מלא. רופאה יסודית מקצועית מדהימה , עיניינית טובת לב, טובת מראה, ומעל הכל אנושית . טיפולה המסור יחסר לי מאוד מאוד. אבדה קשה לבני משפחתה ולמטופליה.
    יהי זכרה ברוך
    דליה

  9. אדי פרידמן

    אזכרה למלאת שנה לפטירתה של ד"ר קלרה פרידמן תתקיים ביום שישי, 25.12.2015 ב- 11.00 בבית קברות החדש של כפר-סבא “פרדס החיים”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן