ד"ר רון אולמן ז"ל

אבלים: אמו: רבקה, אשתו: עדי, ילדיו: גל, נטע ויובל, משפחות: אולמן וברנר.
ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 14.08.15, בשעה 10.00, בית עלמין מנוחת עולם נתניה.
יושבים שבעה בבית המשפחה.

אס.ג'י.אס חברה לבניין בע"מ, חברת K-10 Corporation, אהוד סמסונוב, ירון שמיע והעובדים מנחמים את משפחות אולמן וברנר על פטירת יקירם.

10 Comments

  1. מזל בוגנים

    למשפחה האבלה זכיתם בבעל אב בן יקר ומיוחד .
    אישיות נאצלת אנושית רגישה שכמותו קשה למצוא.
    הצטערנו מאוד לשמוע על פטירתו !
    הכרנו אותו כרופא מקצועי ומעל הכל פשוט מלאך…
    יהי רצון שתנוחמו מן השמיים.

  2. אפרת איפרגן

    הצטערתי מאד לשמוע.
    הייתי מטופלת שלו שנים ומאד הערכתי את העדינות והשלווה שלו.
    אני מבקשת שתשלחו לי תמונה שלו כשהוא היה חולה, זה פשוט לא נתפס לי במח.
    תנוחמו מן השמים.

  3. רונית

    למשפחה היקרה,
    שולחים את תנחומינו.
    הכרנו את רון כשטיפל בביתנו כשהיתה בת 3 (הצליח לגרום לה לשבת שעה וחצי על הכיסא…) היום היא כבר בת 19 .עם הזמן כולנו עברנו לטיפול ידיו המסורות. רון לא היה רופא רגיל הוא היה חבר! היתה לו אישיות מיוחדת ,יושר, ענוה ומסירות.
    משתתפים בצערכם.

  4. רוזי אשכנזי

    למשפחת אולמן,
    משתתפת בצערכם.נודע לי אתמול וזה פשוט בילתי נתפס.
    רון טיפל בבת שלי סתיו שהיום בת 18.האישיות המדהימה שלו כבשה אותנו מהרגע הראשון.איש מדהים, נעים ומשרה רוגע עם גישה נפלאה גם לילדים וגם להורים.
    הסבלנות והסובלנות, חוש ההומור וההגינות.זכינו להכיר אדם נפלא.
    שלא עוד צער,
    רוזי וסתיו מרעננה

  5. חנה

    משתפת בצער המשפחה. זכיתי להיות מטופלת של רון במשך מספר שנים.הגעתי אליו אחוזת חרדה מטיפולי שיניים קודמים. רון,בשקט הנפשי שלו,בשלוותו שהוו מעין אאורה סביבו נסך בי שקט ורוגע ובזכות כך הצלחתי לסיים את טיפול השיניים. בהערכתי תכונות אלו (כמובן מלבד היותו רופא מצוין) המלצתי לביתי חתני ונכדי לפנות אליו לטיפול. החיוך שהיה נסוך על פניו של נכדי בן ה 5 כאשר סיפר לי שהיום ״ יש לי תור אצל רון״ מבהיר יותר מאלף מילים את יכולתו ליצור קשר קרוב ונעים עם מטופליו הבוגרים וגם עם הילדים. יהי זכרו ברוך,איש יקר!!!

  6. אושר וקנין

    רון היקר, התבשרתי על מותך הרגע. הייתה לי הזכות להכיר אדם כמוך, אדם נינוח ורגוע שהקרין זאת על כל לקוחותיו. אין לי ספק שהעיר אופקים ״מכבי דנט״ איבדה רופא ואדם יקר. יהי זכרך ברוך. תודה על הטיפולים המסורים, השיחות על כדורגל בכלל והפועל ת״א בפרט.

  7. לירן

    משפחה יקרה, רון טיפל בי לפני כעשר שנים בתל השומר בהיותי חייל, היה לי פחד נוראי מרופאי שיניים פלוס רפלקס הקאה חמור במיוחד, והאדם הנפלא הזה עשה לי טיפולים בהיפנוזה ופשוט עשה לי את החיים הרבה יותר קלים. עכשיו ששוב חזרו לי הבעיות בשיניים, חיפשתי את רון, ולא הבנתי מדוע הטלפון לא זמין, מותו הכה אותי בתדהמה. אלוהים לוקח את הטובים ביותר. שלא תדעו עוד צער.

  8. פרידה

    רון יקר,
    לא יכולה לדבר "עליך" בגוף שלישי ולכן אני פונה אליך בגוף ראשון. זה פשוט לא נתפש שאתה כבר לא איתנו. היית רופא בחסד עליון. טיפלת בהתחלה בבני המיוחד עם האספרגר שפחד מאוד מרופא שיניים ואח"כ בכל המשפחה.
    בביקור הראשון של בני אצלך ראית שהוא פוחד ולכן התישבת על הריצפה ואמרת לו אני לא מטפל בך היום אם לא תירצה. אני רק רוצה לדבר איתך ולהכיר לך את המכשירים ולאט לאט הצלחת להושיב אותו על הכיסא ואפילו לטפל בו. הייתי בשוק!!
    גם כשחלית כבר ופניתי אליך כשבני היה לפני ניתוח לב פתוח ושאלתי אותך אם אתה יכול להמליץ על רופא אחר המלצת והצעת לבוא איתנו כדי להרגיע את בני בכך שתדבר איתו. כן זה מי שהיית איש בחסד עליון לפני רופא ולפני הכל פשוט איש עם לב זהב. עד היום לא מצאנו לך תחליף וכנראה שגם לא יימצא כי אתה אחד בדורו!!!
    שתהיה מנוחתך בגן עדן צרורה בצרור החיים איש יקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן