ד"ר רפאלה בילסקי ז"ל

אבלים: בעלה: דוד כהן והמשפחה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 05.08.18, בשעה 16.30, בית עלמין הר המנוחות, גבעת שאול, ירושלים, בית ההספד קהילת ירושלים. פניה ימינה בכניסה לבית העלמין.
יושבים שבעה בבית המנוחה, בימים ב' – ה' ה- 06-09.08.18, בין השעות 10.00 – 12.00, 16.00 – 18.00.

האוניברסיטה העברית בירושלים אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירתם, פרופ' אמריטה מהמחלקה למדע המדינה.

5 Comments

  1. ירון רוסטוקר

    היתה לי הזכות ללמוד אצל ד"ר בילסקי לפני כעשרים שנה. אני זוכר עד היום מרצה רהוטה, דעתנית וכזו שהצליחה להסביר את יסודות הפילוסופיה הפוליטית, גם לבורים לגמרי בתחום כמוני. יהי זכרה ברוך

  2. משה מאור

    רפאלה פעלה בתקופה שבה מחקר על ז'בוטינסקי לא היה בדיוק מיינסטרים במדעי החברה בישראל, ובמחלקתנו בפרט. נסיונה להשפיע על קבלת החלטות דרך חבירתה כיועצת לדוד לוי ראוי לציון. כך גם מחקרה על האושר שנעשה בתקופה שבה נושא זה נתפש ככזה שאינו ראוי לתשומת לב אקדמית. לקראת פרישתה גם ביצעה פרויקט מעניין במסגרת מרכז מורשת מנחם בגין שנגע להכנסת שיעורי יוגה לבתי ספר.

    אני אבל על מותה.

  3. יוסי הראש

    גם לי הייתה הזכות גם לשרת אותה בספרית הפקולטה למדעי החברה וגם להיות תלמידה בלימודי תואר שני במנהל ציבורי.
    יהי זכרה ברוך.
    יוסי הראש.

  4. איתן קופלר

    כתלמיד ומעריץ של הפרופ בילסקי הצטערתי מאוד לשמוע על מותה. חוקרת ופורצת דרך, מומחית בכל תחום דעת שבו נגעה וחקרה. בשבילי היתה ונשארה דמות מופת לללמוד ממנה ומדרכה, להיות מקורי ובעל ידע. יהי זכרה ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן