ד"ר שמואל (שמוליק) קריב ז"ל

אבלים: נילי קריב, דפנה ותומר קריב, עירית ויונתן קולבר, נטלי וטל זילברשטיין.
ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 16.11.17, בשעה 15.00, בית עלמין כפר שמריהו.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב יהודה פנקס 62, תל אביב, בין השעות 10.00 – 13.00, 17.00 – 20.00.

ההנהלה, הצוות והחברים בעמותת ארתור רובינשטיין מנחמים את נילי קריב על מות בעלה.

חברת צ'ק קאפ מנחמת את תומר קריב והמשפחה על מות אביו.

החברים: רותי אחיעזר, עדית אלקון, אברהם בן נפתלי, רותי ואלדד בוקשפן, טובי ואמנון ברגר, אביבה ברנר, עדנה גבריאלי, אורה גולדנברג, אלן גור, ורדה גיל, אורה ועדי גיסין, רותי ורודי היילפרן, אורי וולטש ועדנה טוקטלי, בינה ומנדוש וכסלר, חני ואורי זליגסון, אורה ומיכה זק, אורה ויוסי זרניצקי, ג'ודי ואלי כספי, רותי וניסו מטלון, עונגי ועוזי נתנאל, יהודית ואורי ענבר, יעל ואיתן ערב, לילי וראובן פייזר, אליש וצבי פרומן, עדנה ודובי פקלמן, מימי ואמיר קוק, עדנה קפלן, נטע ויורם קרני, רוני וגדעון רוס, אלינוער ואהוד רבין, איטה ריס וליאורה ואקי שביט אבלים ומנחמים את נילי, תומר, עירית ונטלי על מות יקירם.

החברים: שרי וחומי אורן, ברוריה ויהושע אינבר, אסתי ואליעזר אלקון, ורדה וגור ארמניק, חנה וניסים ארניה, גדעון ורינה באום, הדה בן בסט, ברכה ועמירם ברעם, מירי ואיתן ברק, חיה וקני גרין, רונית ורפי גרסטנר, יבי וויוי הופמן, אמירה לויט ואלי הלפן, דדי ונורית וולף, נורית וג'ק יגלום, צופיה ומיור כספי, שוש ואליעזר כרמל, איריס ואלי לבון, חיה ורובי לדנר, רוחלה ושאולי לוטן, דיתי ואלכס לנדסברג, שלומית ורמי לפין, לילי ומיקי מילר, ברכה וחיים סמו, תמי ומנחם עצמון, לאה וגרשון פטרון, עתיה ואילן פרוינד, יהודית ורוני קצין, ריקי ומשה רוזנברג, יהודית ודוד רחמינוף, דליה ופינחס רוטנברג, גודי ויצחק שוויגר, ורדה ועמי שטינלאוף ונעמה ויגאל שפר מנחמים את נילי, תומר, עירית ונטלי על פטירת יקירם.

גיל גזית, ההנהלה והיזמים של פרוייקט שרונה תל אביב מנחמים את עירית קולבר ומשפחתה על מות אביה.

נילי קריב, דפנה ותומר קריב, עירית ויונתן קולבר, נטלי וטל זילברשטיין והנכדים מודיעים כי במלאות שנה לפטירת יקירם תתקיים עליה לקברו ביום ו' ה- 09.11.18, בשעה 11.30, בית עלמין כפר שמריהו.

7 Comments

  1. נאור אבי

    המום על המיידע שהוא הלך מאיתנו;
    אפילו ניסיתי לברר ולאמת את הידיעה;
    מאד הערכתי אותו,את הנעימות וההתנהלות השלווה שלו;
    אפילו היינו מצליחים לשוחח קמעה
    ביחסי רופא מטפל-מטופל.
    הוא דאג לשלושה דורות מבני משפחתנו-
    סמכנו עליו וההרגשה שלנו היתה
    שהוא ה"קוסם" שיסדר ויתקן כל פגם
    בדרך הנכונה והרגועה שלו.
    הוא יחסר לנו כרופא וכאדם.
    תנחומינו למשפחה האבלה.

  2. יהודית קנולר

    אחי אבי נאור כבר כתב בשם המשפחה על דורותיה את צערנו על לכתו של ד"ר קריב שהרגשנו כלפיו, גם כאשר מיעט לדבר, כבן משפחה. אבא קרא לו "השורק" כי נהג לשרוק מנגינות קלאסיות בעת הטיפול. אבא שלי חובב מוזיקה קלאסית מצא עמו כך שפה משותפת. אני כמו אחי קראתי לו "הקוסם". בעיקר אחרי שהציל לי שן שנפגעה בעת נפילה ברחוב, באמצעות "חוט". נדיר למצוא קשר כזה בין רופא למטופל. את תחושותי העברתי מיד בפייסבוק. עכשיו ראיתי את העמוד המשותף והרגשתי צורך להוסיף תו. בברכה יהודית קנולר

  3. יהודית קנולר

    אחי אבי נאור כבר כתב בשם המשפחה על דורותיה את צערנו על לכתו של ד"ר קריב ומה שהרגשנו כלפיו, גם כאשר מיעט לדבר, כבן משפחה. אבא קרא לו "השורק" כי נהג לשרוק מנגינות קלאסיות בעת הטיפול. אבא שלי חובב מוזיקה קלאסית מצא עמו כך שפה משותפת. אני כמו אחי קראתי לו "הקוסם". בעיקר אחרי שהציל לי שן שנפגעה בעת נפילה ברחוב, באמצעות "חוט". נדיר למצוא קשר כזה בין רופא למטופל. את תחושותי העברתי מיד בפייסבוק. עכשיו ראיתי את העמוד המשותף והרגשתי צורך להוסיף תו. בברכה יהודית קנולר

  4. כרמל גוטליב קמחי

    עצובים מאד לשמוע על כך שד"ר קריב היקר שטיפל במשפחה שלנו במסירות ובמקצועיות לאורך שנים רבות נפטר. מנחמים את המשפחה שלא תדעו עוד צער.
    כרמל גוטליב קמחי ורות גוטליב

  5. נעמי מיכל ותמר

    ד"ר שמואל קריב, אדם נעים הליכות ורופא נהדר, סבלני ומקצועי. היית רופא השיניים שלי ושל בני משפחתי במשך שנים רבות. אף עם לא מיהרת לעשות החלטות שאין מהן דרך חזרה. תמיד ניסית להציל את השן ולא לבצע עקירה או פעולה אחר שאין ממנה דרך חזרה. על ההחלטות שלך סמכנו בלב שלם כי ידעתי שנעשו במקצועיות ומתוך שיקול דעת מעמיק ולא לאחר יד. היום התקשרתי על מנת לקבוע תור והזדעזעתי לשמוע שאתה אינך איתנו יותר. כואב הלב. תמיד נזכור אותך בהערכה גדולה ונתגעגע לחיוך הטוב והמרגיע שלך. נוח על משכבך בשלום רופא יקר. נטשת את העולם מוקדם מידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן