ד"ר תמיר פרי ז"ל

ההנהלה והעובדים במרכז הרפואי סורוקה אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.
המנוח היה רופא במחלקה האורתופדית של המרכז הרפואי.

11 Comments

  1. ללי

    לזכרו של תמיר:
    "שירים עד כאן, ניתנה לנו ארכה
    עד שהזמן שלנו יעצור.
    היו גשמים ואור, מה עוד אפשר לרצות
    מה עוד אפשר לרצות?
    יפים ממני וממך, יפים ממני וממך
    האדמה לקחה."

  2. מיה

    תמיר פרי היה בחור מוצלח מאד. הוא והוריו עלו ארצה מגרוזיה מתוך ציונות ואהבת ארץ ישראל. ויתרו על חיי עושר בשביל לחיות באשקלון. תמיר היה אהוב על משפחתו וחבריו. הצטיין בכל דבר שעשה, נתן מעצמו את כל מה שיכול לתת, אהב מאד את הים, אהב לשחות והיה בכושר גופני מעולה. למה הים לקח אותו?

  3. מרים ומוטקה אביתן

    אכן אדם יקר ואהוב נפטר ללא עת כשהיה בתנופה מקצועית ועשירה באהבה של משפחהיפה וחברים אין ספור אכן נפש טהורה שנשברה לרסיסים על הסלע.ליבנו עם האישה והילדים הצעירים ואם נשבנו בקסמה של האשה בזמן הקצר בניחום האבלים,האבידה התעצמה שבעתיים.שלא תדעו עוד צער

  4. גלי

    רופא אורטופד יקר
    הייתי מטופלת שלך כששברתי את היד אתה הנחית אותי כל הזמן מה לעשות כדי להירפא, היית אנושי אדם יקר לכולנו, אני לא מפסיקה לבכות מאז שנודע לי על פטירתך בטרם עת ובאיזו צורה עצובה, הבריכה לקחה את אחי הקטן ועכשיו הים לקח אותך ועוד הרבה טובים כמוך. למה???

  5. רון

    שמעתי שתמיר נפטר לא יכולתי להאמין. לטבוע בים? WTF? נכון שזה נשמע כמו עוד אחת מהבדיחות המקאבריות של תמיר? כאילו, כל הזמן אני מחכה שהוא פתאום הוא יצא אלינו מהמים ויגיד יאלה חבר'ה גמרנו. מה אתם בוכים? איך עבדתי עליכם. הופה מי לקח לי את הנעליים והגרביים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן