הלה חודרלנד ז"ל

אבלים: צביקה ואתי חודרלנד ובני ביתם, מוטי ושרון חודרלנד ובני ביתם. ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 04.10.11, בשעה 16.30, בבית העלמין בקיבוץ גבעת השלושה. יושבים שבעה בבית משפחת חודרלנד, רחוב המרגנית 34, יבנה.

החברים בקבוצת אשטרום מנחמים את צביקה ואתי חודרלנד והמשפחה על מות האם.

הנהלת חברת דרכים והעובדים מנחמים את צביקה ומשפחת חודרלנד על מות האם.

פלג בלסקי וחברת בל מוצרי נפט בע"מ מנחמים את צביקה חודרלנד ומשפחתו על מות האם.

החברים במ. פירון ושות' מנחמים את צביקה חודרלנד על מות אמו.

2 Comments

  1. פרופ' יעקב קופרמן

    הלה יקרה ואהובה שלנו.
    רק עתה נודע לי(3.11.2012) באופן מקרי בעקבות חיפוש באינטרנט שאת כבר לא איתנו. היום, כאשר הלכתי לבקר את אימי שרה בבית האבות, שוחחנו ארוכות, עליך ועל דוד ועל מוטקה ועל צביקה, ואנחנו עושים זאת לעיתים די קרובות, מתוך הנחה שאת בין החיים ואיננו מבינים מדוע לא ניתן להשיגך בטלפון.
    אני זוכר את גבעת שמואל ואת הלילות שישנתי בביתך כילד ואת כל אותם פעמים שנפגשנו ליד שדרות ח"ן וככר מסריק ושוחחנו על אלף ואחד דברים. כל הפרטים ברורים וחדים, כחלק מנוף ילדותי ובגרותי. אני זוכר את עובדת היותך אשה יפה, חכמה, יודעת להעניק חום ואהבה, להקשיב ולתמוך.
    צר לי שלא יכולתי לכבדך בדרכך האחרונה. משום מה אף אחד לא יידע אותי. אולם אני מבטיח לך שאני ממשיך לכבד, להעריך לאהוב אותך בכל פעם שאני חושב עליך או משוחח עליך. אהיה חסר אותך תמיד.

    חיבוק חם לך ונישוק חם באשר תהיי.

    יעקב

  2. כלמינסקי אשר

    באופן מקרי בעת חיפש מידע באינטרנט נחשפתי לדף ובה היה רשום השם הלה חודרלנד ז״ל אימם של צביקה ומוטי חברי
    את הלה הכרתי לראשונה בנעורתי עת שימשה חברה באגודת איל״ן בעיר בת – ים שסייעה רבות לנפגעי מחלת הפוליו ובכלל,
    הלה הייתה אישה יפה תמירה מיוחדת אוהבת האדם ונתינה ענקית ותמיד עם החיוך המיוחד שלה והסיגריה הנצחית הלוויתה התקימה ב 4/10/2011 וממש בימים אלו מלאו שנתיים לפטירתה ת נ צ ב ה, אמן .
     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן