הרב ד"ר משה זמר ז"ל

אבלים: אילנה, הילה, מוריה, ברק ובני ביתם. ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 03.11.11, בשעה 15.00, בבית העלמין בקיבוץ קריית ענבים. יושבים שבעה בבית משפחת זמר, רחוב לויטן 4, תל אביב. המשפחה מבקשת להמנע מביקורי ניחומים בין השעות 14.00 – 16.00.

התנועה הרפורמית בישראל, מועצת הרבנים המתקדמים בישראל, היברו יוניון קולג'-מכון למדעי היהדות מנחמים את המשפחה על פטירתו. ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 03.11.11, בשעה 15.00, בבית העלמין בקיבוץ קרית ענבים. המנוח היה מחלוצי היהדות המתקדמת בישראל.

נפטי מנחמים את ברק, חבר לעבודה ומשפחתו על פטירת אביו.

מרכז דניאל ליהדות מתקדמת בתל אביב יפו מנחם על מותו. ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 03.11.11, בשעה 15.00, בבית העלמין בקיבוץ קריית ענבים. יושבים שבעה בבית משפחת זמר, רחוב לויטין 4, תל אביב. המשפחה מבקשת להמנע מביקורי ניחומים בין השעות 14.00 – 16.00. המנוח היה הרב המייסד של קהילת קדם ומייסד בית דניאל.

One comment

  1. בני נוימן

    הרב זמר היה מעמודי התווך של התנועה ליהדות מתקדמת הרב זמר היה אשיות כדולה בתנועה 1 מהרבנים הטובים של התנועה הכרתי את הרב זמר 40 שנה עוד מבית הכנסת שהוא כיהן ברחוב קרליבך בתל אביב ביקרתי הרבה בבית הכנסת הזה הרב זמר היה אחד מהרבנים הטובים ביותר שעשה את התפילות ןעריכת הבר מצוות כל כך יפה אדם אציל אין כמוהו הלך מוקדם מידי אני זוכר שהרב מאיר אזרי רבה של בית דניאל עשה לרב זמר את יום הולדתן ה 70 ואיך הרב זמר דרש כולם היו פעורי פה כולנו יודעים שרעייתו אילנה הייתה לצידו כל הזמן אילנה והמשפחה מי יתן ילא תדען עוד צער בני נוימן מותיקי התנועה ידידכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן