הרב יחיאל אקשטיין ז"ל Rabbi Yechiel Eckstein

אבלים: המשפחה והקרן לידידות, ההנהלה והעובדים.
ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 07.02.19, בשעה 13.00, בית עלמין ארץ החיים, בית שמש.
יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב רבדים 29, ירושלים.

מועצה אזורית אשכול, גדי ירקוני, ראש המועצה, העובדים ותושבי המועצה אבלים ומנחמים את משפחת אקשטיין, ג'ואל והילדים על מות יקירם, נשיא הקרן לידידות וידיד ההתיישבות בחבל אשכול.

פרופ' רפי ביאר והנהלת בית החולים רמב"ם אבלים על מותו של נשיא הקרן לידידות וידיד בית החולים.

Mourned by: the grieving family and Keren LeYedidut, management and employees.
The funeral will take place on Thursday, 07.02.19, at 13.00, at Eretz HaChayim Cemetery, Beit Shemesh.
The Shiva will take place at the family's home, at 29 Revadim St., Jerusalem.

The Jerusalem Post Group mourns his passing and extends its condolences to his family.
The deceased was founder and president of the International Fellowship of Christians and Jews.

העיר שדרות, אלון דוידי, ראש העיר, מועצת העיר והתושבים מנחמים את משפחת אקשטיין על מות יקירם, מייסד ונשיא הקרן לידידות וידיד העיר שדרות.

יהודה רווה, משרד עורכי דין, סניף מרכז העיר ירושלים מנחם את ג'ואל, יעל, תמר וטליה והמשפחה על פטירת יקירם, נשיא הקרן לידידות.

ארגון מגן דוד אדום, אגודת ידידי מד"א בעולם, הוועד הפועל והמנכ"ל מנחמים את משפחת אקשטיין על פטירת יקירם, מייסד ונשיא הקרן לידידות, פעל לחיזוק איכות רפואת החרום.

דניאל ליברנט ממקסיקו, יושב ראש חבר הנאמנים של קרן היסוד לשעבר ויושב ראש מועצת תנועות הנוער העולמיות, אבל על מות ידידו ושותפו לדרך.

ראש ארגון הג'וינט ועובדי הארגון, פני בלומנסטין, יושבת ראש מועצת המנהלים של הג'וינט העולמי, סטנלי א. רבין, נשיא הג'וינט העולמי ודיוויד מ. שחיזר, מנכ"ל הג'וינט העולמי, אבלים ומנחמים את אשתו ג'ואל, בנותיו: תמר, טלי ויעל, משפחת אקשטיין והקרן לידידות על מות יקירם, חברת מועצת המנהלים של הג'וינט ומייסד ונשיא הקרן לידידות.

ארגון אחרי, אמיר סטרוגו, מנכ"ל ואלוף במיל' יורם יעיר (ייה), יו"ר, אבלים ומנחמים את המשפחה והחברים בקרן לידידות על פטירת יקירם.

עיריית רחובות, רחמים מלול, ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, עובדי העירייה ותושבי העיר מנחמים את משפחת אקשטיין על פטירת יקירם, מייסד ונשיא הקרן לידידות וידיד העיר רחובות.

בית החולים ברזילי, פרופ' חזי לוי והעובדים אבלים על מותו של ידיד בית החולים.

עמותת נירים מנחמת את החברים בקרן לידידות על פטירת יקירם.

עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר, חברי מועצת העיר והתושבים אבלים על פטירתו של ידיד העיר, מייסד ונשיא הקרן לידידות.

הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל, לימור לבנת, יו"ר, הוועד המנהל, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, מייסד ונשיא הקרן לידידות שפעל לרווחתם של ניצולי השואה.

העיר נתניה, ראש העיר ונשיאת הקרן, סגני ראש העיר, חברי מועצת העיר, עובדי העירייה, הנהלת הקרן ותושבי העיר אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, נשיא הקרן לידידות.

Chama International, Rabbi Hillel Zaltaman, President, Rabbi Moshiach Chudaitov, Executive Vice President, Rabbi Binyomin Malachoski, Executive Director, Rabbi Yossi Nisselevich, Executive Director Israel, Greta Ellinson, Executive Director Moscow, Shmuel Levin and Bezalel Stein mourn his passing and extend their condolences to his wife Joelle, his mother Baila, his brother Berel, his daughters: Yael, Tamar and Talia and his grandchildren.
The deceased was Founder & President pf IFCJ.

Emunah's Neve Michael Children's Village and David Fridman, Director, mourn his passing and extend their condolences to his wife Joelle, his daughters: Tamar, Talia and yael,  to the entire family and to the global IFCJ community.

One comment

  1. מנדי בלוי

    ארגון החסד כולל חב"ד מתאבל מרה על פטירתו הפתאומית של ענק החסד, הרב יחיאל אקשטיין הקדיש את חייו לנתינה לאחר, והיה מעורב בפרויקטים שכולם חסד והענקת סיוע לנזקקים. ליבו הרגיש, שנדם אמש, היה ער לכל מקרה של חמלה ונתינה. פטירתו היא אבידה קשה לרבים שנעזרו על ידו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן