השופטת מרים (מירה) נאור ז"ל Justice Miriam Naor

משפחת נאור אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 25.01.22, בשעה 12.00, בית עלמין סנהדריה, ירושלים. כניסת קהל החל מהשעה 10.30.
יושבים שבעה ברחוב דיסקין 7, קומה 7, דירה 26, ירושלים.
זמני תפילות: שחרית – 07.00, מנחה וערבית – 16.30.
המנוחה הייתה נשיאת בית המשפט העליון בדימוס ויקירת העיר ירושלים.

החברים: שמעון ברזילי ומשפחתו והעובדים בחברת סובארו ירושלים אבלים ומנחמים את משפחת נאור על פטירת יקירתם, שופטת בית המשפט העליון.

ראש הממשלה וממשלת ישראל אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, נשיאת בית המשפט העליון לשעבר.

ההסתדרות הציונית העולמית ויעקב חגואל, יו"ר ההסתדרות הציוניות העולמית ויו"ר בפועל של הסוכנות היהודית, אבלים על פטירתה של נשיאת בית הדין הציוני העליון.

השותפים והעובדים במשרד קלינמן נאור ושות' מנחמים את מיכאל ומשפחת נאור על פטירת יקירתם, נשיאת בית המשפט העליון בדימוס.

Amb. Stuart Eizenstat, Amb. Dennis Ross and Prof. Yedidia Stern and the Jewish People Policy Institute mourn the loss of a board member.

החברות מכיתה א' ועד היום – הפרלמנט, אבלות ומנחמות את אריה, מיקי, תלי והמשפחה על פטירת יקירתם.

המרכז האקדמי רופין, חבר הנאמנים, הוועד המנהל וההנהלה אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, נשיאת בית המשפט העליון ועמיתת כבוד של המרכז האקדמי רופין.

מכון ז'בוטינסקי בישראל, ההנהלה והעובדים מנחמים את פרופ' אריה נאור ומשפחתו על פטירת יקירתם, נשיאת בית המשפט העליון בדימוס.

המכון למדיניות העם היהודי אבל על פטירתה של חברת הוועד המנהל של המכון.

הרשות השופטת, נשיאת בית המשפט העליון, מנהל בתי המשפט, נשיאי, שופטי ועובדי מערכת בתי המשפט בעבר ובהווה אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירתם, נשיאת בית המשפט העליון בדימוס.

קרן קיימת לישראל, אברהם דובדבני, יו"ר הדירקטוריון, הדירקטוריון וההנהלה מנחמים את משפחת נאור על פטירת יקירתם, נשיאת בית המשפט העליון בדימוס ונשיאת בין הדין הציוני העליון.

המכללה האקדמית הדסה, עו"ד יואל שבתאי, יו"ר הוועד המנהל, פרופ' ברטולד פרידלנדר, נשיא, ההנהלה והחברים והחברות במכללה מנחמים את פרופ' אריה נאור, ראש החוג לפוליטיקה ותקשורת לשעבר, חבר בחבר הנאמנים, במועצה האקדמית העליונה ובוועדת המינויים של המכללה, על מות רעייתו, נשיאת בית המשפט העליון בדימוס.

האוניברסיטה העברית בירושלים אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירתם, בעלת תואר ד"ר לשם כבוד מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים ונשיאת בית המשפט העליון בדימוס.

המשפחה מודיעה כי במלאות שלושים לפטירת יקירתם תתקיים עלייה לקברה ביום ד' ה- 23.02.22, בשעה 13.00, בית עלמין סנהדריה, ירושלים.
המשפחה מודה לכל המנחמים.

משפחת נאור מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירתם תתקיים עליה לקברה ביום ב' ה- 13.02.23, בשעה 15.00, בית עלמין סנהדריה, ירושלים.

משפחת נאור מודיעה כי במלאת שנתיים למותה של הרעיה, האם, החמות, הסבתא, הדודה, האחות והגיסה, השופטת מרים נאור ז"ל, נשיאה בדימוס של בית המשפט העליון, תתקיים אזכרה ליד מקום מנוחתה בבית העלמין סנהדריה, ירושלים ביום שישי, כ"ג בשבט תשפ"ד 2.2.2024 בשעה 10:30.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן