חיים גלפז ז"ל

אבלים: רעייתו: טמירה, בנותיו וחתניו: נעמה וירדן צח, רננה וטל מוקדי, נכדיו: עומר, עדי, רותם, עמית ועינב. ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 21.08.11, בשעה 18.00, בבית העלמין בטבעון. יושבים שבעה בבית משפחת גלפז, רחוב פלג 34, שימשית.

"צוות" ארגון גימלאי צה"ל (ע.ר.) מנחם את המשפחה על מותו. המנוח בדרגת אל"מ, היה תושב שמשית.

נשיאת בית המשפט העליון, מנהל בתי המשפט, השופטים ועובדי מערכת בתי המשפט מנחמים את השופטת רננה גלפז מוקדי, שופטת בית משפט השלום בחיפה על מות אביה. המנוח היה שופט, סגן נשיא (בדימוס) של בית המשפט המחוזי בנצרת.

לשכת עורכי הדין בישראל מנחמת את המשפחה על מותו. המנוח היה שופט (בדימוס) לשעבר נשיא בית משפט השלום וסגן נשיא בית המשפט המחוזי במחוז הצפון.

3 Comments

  1. אלי שושן

    משתתף בצער המשפחה איש יקר זוכר לו תקופה נעימה וכיפית במסגרת שאותו בקיבוץ חוקוק .
    אובדן יקר למשפחתך ולנו יהיה זכרך ברוך.

  2. אלי

    טוב. תראו. יש שני סוגי אנשים. אנשים עם האף למעלה שלא זוכרים מאיפה באו ולאיפה הם הולכים. חיים לא היה כזה. אדם שהגיע לדרגת סגן נשיא בית משפט, ששפט בתיקים מסובכים כמו עמוס ברנס ותאיר ראדה, אדם שהגיע לגדולות. יחד עם זה הוא לא שכח מאיפה הוא בא, הוא דיבר בגובה העיניים התייחס אליך כשווה בין שווים. אדם עם נשמה. חייכן, חביב, מאיר פנים. בשבילי הוא היה הסמל של האיש הגדול באמת. שאני נחשב בסולם החברתי האיררכי נמוך, והוא נחשב גבוה, אך כשניפגשנו היתה הרגשה של שיוויון מוחלט. הלוואי ואנשים נוספים שהגיעו לדרגות גבוהות ילמדו ממנו. להתייחס בשיוויון גם לאדם הפשוט, שלא למד משפטים, ואין לו אפילו תעודת בגרות, ויחד עם זה לנהל איתו שיחות שלא הותירו בך הרגשה שהוא למעלה ואתה למטה. אם במדינה האנשים "רמי המעלה" יתנהגו חצי ממה שחיים התנהג המדינה שלנו תיראה ותתפקד אחרת לחלוטין. נדהמתי לקרוא בעיתון על מותו. נכון. הוא לא בא הרבה זמן, היה לו ביואיק.  אבל לא חשבתי שזה בגלל שהיה חולה. הוא לא רמז על כלום. חבל. איש גדול . יפה. גם ביתו שופטת. שופט בישראל שהתנהג כאחד האדם. יהי זכרו ברוך.

  3. נעמה

    אלי היקר,
    תודה על דבריך המרגשים, אבא התייחס עד לסוף חייו אל קיבוץ חוקוק וחבריו כאל הבית החם ביותר שקיים והתגעגע מאד אל השנים היפות בחקוק. ביקורי התנחומים של אנשי חקוק ( לדורותיו ) וגם המכתב הזה מחזקים אותנו בימים קשים אלה.
    מאחלים בריאות טובה לך ולבני משפחתך,
    טמירה, נעמה ורננה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן