חיים קונביץ ז"ל

אבלים: בני קונביץ וכלתו ובני ביתם, רחל נמש וחתנו ובני ביתם, אלי קונביץ.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 06.05.12, בשעה 14.00, בית עלמין ירקון שער החסד.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב חירות 47, רמת גן.

עירית רמת גן, צבי בר, ראש העיר, חברי המועצה, הועד והעובדים מנחמים את המשפחה על מות יקירם.
המנוח היה גזבר העירייה, יו"ר ועדת אימוץ הצנחנים ויקיר העיר.

גולן זריהן, יו"ר האיגוד, ההנהלה והחברים באיגוד הגזברים מנחמים את משפחת קונביץ על מות יקירם.

רון חולדאי, יו"ר פורום ה-15 וראש עיריית תל אביב יפו, ראשי הערים, חברי פורום ה-15, עו"ד איתן אסיה, מנכ"ל פורום ה-15, מנחמים את משפחת קונביץ על פטירת יקירם.
המנוח היה יו"ר איגוד הגזברים לשעבר.

מפעלי בית עמנואל, דני גולדשטיין, יו"ר מב"ע, יאיר דמארי, מ"מ מנכ"ל והעובדים מנחמים את משפחת קונביץ ורחל נמש על מות יקירם.

בנק דקסיה ישראל בע"מ מנחם את משפחת קונביץ על מות יקירם.
המנוח היה סגן יו"ר הנהלת בית הספר הגבוה למינהל כספי.

הנהלת בית הספר הגבוה למינהל כספי לרשויות המקומיות בישראל מנחמת את משפחת קונביץ על מות יקירם.

מרכז רמת גן לאלצהיימר, עו"ד אמוץ אליאש, יו"ר הועד המנהל, חברי הועד המנהל, חבר הנאמנים, ההנהלה והעובדים מנחמים את משפחת קונביץ על פטירת יקירם.
המנוח היה חבר הועד המנהל מיום היווסדו של המרכז.

החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע"מ, אביקם בלר, מנכ"ל, שאול מזרחי, יו"ר הדירקטוריון, הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את המשפחה על מות יקירם.

מרכז השלטון המקומי בישראל, שלמה דולברג, מנהל כללי, שלמה בוחבוט, יו"ר וראש עיריית מעלות תרשיחא, מנחמים את משפחת קונביץ על פטירת יקירם.
המנוח נושא אות יקיר השלטון המקומי.

One comment

  1. צדוק הלוי רואה חשבון ויועץ לשלטון מקומי

    את חיים קונביץ היכרתי כיו"ר איגוד הגזברים וכגזבר על של עירית רמת גן.לפני כ 10 שנים זכינו להפיק תחת שרביטו את "המדריך לגזבר"שהפך ל"תנך" המונח במדף הספרים של כל גזבר בכל רשות מקומית.
    חיים קונביץ היה ממעצבי דמותו של השלטון המקומי,במיוחד כאשר ניהל משא ומתן עם השלטון המרכזי.חיים זכה להערצה מכל משרדי הממשלה ואין ספק שהוא נחל הצלחות רבות הן כמייצג המינהל הכספי של העיר רמת גן והן כמייצג של מרכז השלטון המקומי.
    לפני כ 10 שנים ,חיים זיכה אותי בחוויה מרגשת כאשר חילקנו בחנוכה סופגניות לצנחנים בגבול הלבנון.עברנו יחד ממוצב למוצב וחלקנו סופגניות,חיים זכה לחיבוקים ונשיקות מהקצינים והחיילים.הוא אהב אותם והם אהבו אותו. יהי זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן