חנוך הברפלד ז"ל

אבלים: בת הזוג: דבורה, האח: יצחק, הילדים: דפנה, מיכל וערן והנכדים: עמית ושחר.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 24.04.19, בשעה 14.00, בית עלמין הרצליה החדש (מדרום לקיבוץ גליל ים).
יושבים שבעה ברחוב הבעל שם טוב 2, קומה 7, דירה 25, הרצליה, בין השעות 10.00 – 14.00 והחל מהשעה 16.00.

4 Comments

  1. אריאל צרגלית

    לא הייתי חבר של חנוך אבל הייתי לקוח שלו . מעיין לקוח/חבר. בתקופה בה נאבקתי לבד לבנות את פרנסתי, היה זה חנוך שתמיד תמך, סייע ודחף וזאת למרות הבירוקרטיה הלא פשוטה והמסורבלת מאד של מקום עבודתו – משרד הבריאות. תמיד היתה ביננו שיחה מלבבת ומתמשכת למרות התור הגדול של העומדים לקבל ממנו אישורים. לא אשכח את השיחות בעניין הפסנתרן הפולני שהפליא לנגן את שופן וגר לו בצנעה ברחוב זמנהוף בת"א.
    תודה לך חנוך היקר. אני לא לא מאמין שאתה כבר לא איתנו. עצוב.

    • דני זאבי

      מסכים ומזדהה עם כל מילה. חנוך היה מאנטש עם נשמה ענקית. תמיד נכון להושיט עזרה. ותמיד נתן הרגשה שהוא מבין את הקשיים והבעיות של הצד השני. אדם צנוע מאד. ותמיד מדבר בגובה העניים. איפה ישנם עוד אנשים כאלה היום! מנוחתו עדן. דני זאבי.

  2. עלינא קלקנר

    לדבורה היקרה,
    הידיעה שחנוך איננו הממה אותי. שלא תדעי עוד כל צער. הערכתי מאד את חנוך, כשעבדנו ביחד בפרומדיקו. התענייתי מאד בקורות אותו ושמחתי לשמוע על ההערכה שבה זכה ועל קידומו המרשים. היום אני עוסקת בתחום אחר לגמרי, אבל זוכרת בחיבה רבה את הימים ההם.
    עלינא קלקנר

  3. חמי אברהם

    עצוב מאד. רק היום נודע לי שחנוך נפטר. חששתי מאד ונמנעתי מלהתקשר תקופה ארוכה. חנוך היה אדם מקסים, טוב לב ואכפתי. נפגשנו בפעם האחרונה בהדסה עין כרם והספקנו גם לשוחח בטל׳ אח״כ. חנוך המשיך להיות אופטימי ואהב מאד את החיים.
    אבדה גדולה של אדם שכולם אהבו, כזה שלא מוצאים עוד מסוגו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן