חנוך צמיר (צימרינג) ז"ל

אבלים: ילדיו: יעל צמיר מנשה ובני ביתה, תמר צמיר טנדלר ובני ביתה, אילן צמיר ובני ביתו, אחותו: טובי שמרלינג ובני ביתה, נכדיו: שירה, מאיה, אדם ושלי ואוהביו.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 12.09.16, בשעה 15.00, בית עלמין רחובות, רחוב גורודסקי.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב אדר 3, דירה 13, מודיעין.

משרד העלייה והקליטה, שרת העלייה והקליטה, מנכ"ל המשרד, הנהלת המשרד, העובדים, ועד העובדים והגמלאים אבלים על פטירת גמלאי המשרד, המשנה למנכ"ל לשעבר.

פארק נאות קדומים, מיכה ינון, יו"ר הדירקטוריון, נתן איתן, מנכ"ל, הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את משפחת צמיר על פטירת יקירם, חבר דירקטוריון נאות קדומים.

2 Comments

  1. אהוד לס

    ככ הצטערתי לשמוע, לקרוא, על מותו של חנוך. הוא היה חבר ילדות שלי וגם קרוב משפחה. האמהות שלנו בנות דודה. בילינו יחד הרבה כילדים וגם בנעורינו היה לנו קשר רצוף. מאז תחילת שנות התשעים 70 ניתק הקשר. כל אחד פנה לדרכו וחייו שבנה לו. נזכרתי בו וחשבתי עליו המון משך השנים. כל פעם שעברתי ברחוב הרצל ברחובות חיפשתי את דלת הבית של יהושע ואיטקה וחנוך וטובה שאלי הייתי בא עם הורי לבקר אותם בשבת אחרי הצהריים.. אני משתתף בצער עם בכל ליבי
    אהוד לס. דגניה א 0523749241

  2. אביטל טוך

    חנוך הובל למנוחתו האחרונה מוקף בקהל חברים אוהבים, חברות וחברים לעבודה, שנפרדו מאדם חם וחכם. חנוך היה ופעל בצמתים הסטוריים של החברה הישראלית והשפעתו הרבה על המדיניות כלפי העולים אופיינה בהומניות עמוקה והכרה יסודית של הקהילות היהודיות המגוונות , מברית המועצות לשעבר ועד לצרפת של ימינו וקהילות הישראלים עולי אתיופיה.כושר החשיבה והביטוי הבהיר והמדוייק הפכו כל שיחה ומפגש לאירוע מענג.
    ונשאר רק הצער על הפרידה הפתאומית משותף אמיתי וקרוב של שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן