חניתה אטיאס קידר ז"ל

ארגון יחד למען החייל, האלוף (מיל') יורם יאיר-ייה, יו"ר הארגון, העובדים והמתנדבים אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירתם, מתנדבת בארגון.

3 Comments

  1. אוולין מור זעפרני

    מתה היום האישה שעיצבה את חיי…גדולה הייתה…בזכותה, אני מי שאני היום! משפטנית, נימצאת בתפקיד בכיר באחת מהאוניברסיטאות הטובות בארץ! חניתה אישה אהובה, היית אבן דרך וצומת מרכזית בחיי! יהי זכרך ברוך לעד. "איפה ישנם עוד אנשים כמו האישה ההיא"….אוולין מור-זעפרני

  2. דניאל בוסקילה

    חניתה היתה אשה מקסימה, מלאה חסד, מצוות ומעשים טובים. הייתה אמא לאלפי חיילים בודדים. זכיתי לעבוד אתה בהרבה פעולות חסד למען החיילים, גייסנו יחד הרבה כסף למען חיילים בודדים, וגם זכיתי להתארח אצלה בבית, יחד עם משפחתי. הייתה כמו הסבתא המרוקאית שלי, גם אשתי והילדים שלי ראו אותה כסבתא. אני כולי דמעות. בימים אלו של משבר עולמי, ובמיוחד בתקופת ספירת העומר, חניתה תעמוד לנו כדוגמה למופת של אהבת חינם וחסד לשם שמים. יהי רצון שהיא תשמש כמליצה יושר לנו במרומי עליון. יהי זכרה ברוך.

  3. מאירה נבו

    את חניתה פגשתי בשנות ה-70. אישה גדולה עם נפש ענקית. רוצה לציין כאן את פעילותה למען חברות הנוער בקיבוצים. פעלה ללא לאות, נסעה בכל הארץ מצפון ועד דרום, על מנת לדאוג לנערים ולנערות של עלית הנוער. למצוא להם בית ומקום ללמוד ולהתחנך. רבים מהנערים והנערות של אותם ימים חבים לה תודה, למרות שאולי לא מודעים לכך. ליבי אבל על אישה נהדרת זאת. תנחומים למשפחה. מאירה נבו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן