חנן אכסף ז"ל

המשפחה אבלה.
יושבים שבעה בבית משפחת אכסף, רחבת אילן 16, רמת אילן. בשל מגבלות הקורונה המשפחה מבקשת לתאם ביקורי ניחומים מראש.

חברת מוטורולה סולושנס ישראל בע"מ, ההנהלה והעובדים מנחמים את משפחת אכסף על מות יקירם, נשיא מוטורולה ישראל בשנים 1991 – 2001.

המשפחה מודיעה כי במלאות שלושים לפטירת יקירם תתקיים אזכרה ביום ג' ה- 13.04.21, בשעה 12.00, בית עלמין ירקון שער פתח תקווה.

פרויקט מחשב לכל ילד, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם, ממייסדי הפרוייקט.

11 Comments

  1. Avi Levy

    צר לי לשמוע על מותו של חנן מנכלינו הנערץ במשך שנים רבות פגשתי אותו באפריקה באחת מהתקופות ששהיתי שם בשליחות החברה והתרשמתי מאוד מאישיותו המרשימה יהי זכרו ברוך

  2. פסח שחר

    בצער רב קראתי הידיעה על חנן! שירתתי בקשר חיל אויר. פרויקט ראשון עם מוטורולה להכנסת מכשירי רדיו לבסיסי ח״א עשיתי עם חנן שהגיע מארצות הברית ,. שנים רבות היינו בקשר רצוף והערכתי מאד את יכולתו המקצועית , יחסי אנוש נהדרים , ניהול ברמה גבוהה וראיה והערכה קדימה. בזכות אישיותו ויכולתו זכה למלא תפקידים חשובים! יהיה זכרו ברוך ותנחומים למשפחהה

  3. אברהם שפיגלר

    מעבר למפגשים בארועי החברה, כל מפגש שחנן הגיע אלינו לפריפריה היה אירוע מרגש ומיוחד, תמיד היה תענוג לשמוע את משנתו,
    יהי זכרו ברוך.

    • אברהם ונציה

      היה תמיד כף איתו, מאז שלמדנו יחד בתיכון. חבר נעים, מקצוען רציני, הכל היה מעולה. חבל שאין המשך טוב.

  4. אברהם ונציה

    היה כף להיות איתך מאז התיכון א'. תמיד מוצלח ורציני וחבל שזה נגמר. שהזכרונות ימשיכו בהרגשה טובה לכל החברים, עד 120.

  5. יעקב גרצמן

    הכרתי את חנן אכסף לראשונה בשנת 1977 במסגרת השירות הצבאי , בשנת 1988 הצטרפתי לחברת מוטורולה ונפגשתי אתו פעמים רבות . איש מקסים ומנהל מוערך . יהי זכרו ברוך. תנחומיי למשפחתו . יעקב גרצמן .

  6. אריה סקופ

    לצערי שמעתי את הבשורה המרה רק עכשיו. הייתי לקוח של חנן לפני 40 שנה, ולאחר מכן עמית לעבודה במוטורולה. היינו בין מייסדי "מחשב לכל ילד", שהוא היה יושב הראש שלו עד 2005 ואז החלפתי אותו בתפקיד. היה חבר טוב כל השנים, בעל מזג נוח ויכולת ביצוע. תנחומיי לטל ולמשפחה.

  7. דורית נחמן

    לטל ולמשפחה, שמעתי בצער (ומאוחר) על מותו של חנן. רון נחמן, בעלי, כראש עיריית אריאל, נעזר בחנן להגשים את פרוייקט מחשב לכל ילד באריאל.כך שבנוסף לפועלו הרב תרם חנן גם לקידום חינוך דור העתיד-באריאל, וודאי במקומות רבים נוספים. תמיד נעריך, נזכור ונוקיר. תנחומינו, דורית נחמן, אריאל

  8. נתן גדרון

    דברי הספד לזכרו של חנן אכסף ז"ל בעת לווייתו, ליד קברו, בבית העלמין ירקון, שער פ"ת, בתאריך: ב' ניסן תשפ"א, 15.3.21; ע"י נתן גדרון
    טל ובני משפחת אכסף היקרה, קהל נכבד!
    שמי נתן גדרון ואני עובד לשעבר של חברת מוטורולה (ישראל).
    הייתה לי הזכות לעבוד עם חנן עשרות שנים בחברה;
    להכיר אותו מקרוב, לעמוד על מעלותיו ולהיות אתו יחד בהרבה רגעים: גם קשים וגם מעוררים.
    אני באתי לחברה ב-1967, אחרי הטכניון, אחרי לימודיי בטכניון, פגשתי שם את חנן שהיה כבר שנתיים בחברה והיה ותיק ממני בשנתיים בה. הוא הגיע לחברה מקנדה לאחר שהשלים שם את לימודי התואר השני בהנדסה והחל לעבוד בחברה בפיתוח מוצרים.
    כשהגעתי אנוכי לחברה לא ידעתי דבר על פיתוח מוצרים…היום אנחנו שומעים שיש חברות היי-טק ואת אשר הן עושות. כשאני באתי לחברה, לא היה לי מושג שאני בא בעצם לחברת היי-טק….
    ומי שהיה בין מניחי היסודות של פיתוח מוצרים בחברה, היה חנן אכסף!
    הוא בא עם הידע שלו כטכנאי בחיל האוויר והלימודים שלו בהנדסה, בטכניון ואחר כך בקנדה ועסק בפיתוח מוצרים. היות והוא שירת בחיל האוויר לפני כן, בין הפרויקטים הראשונים שהוא פיתח ועשה, היו פרויקטים לחיל האוויר.
    וכשבאתי לחברה, הוא נתן לי ספר של פרויקט שהוא הביא אותו לחברה שהוא זכה בו במכרז. פרויקט שלא נשמע כמוהו, אי אפשר לפרט, היה פרויקט ביטחוני. אמר לי: "קח את הניירות ותעבור עליהם – עכשיו אנחנו צריכים לבצע את זה!"…וישבתי, הייתה לי הזכות לשבת שולחן ליד שולחן אתו ביחד ולהבין ממנו; ולהבין את הפרויקט שהוא דיבר עליו, פרויקט חדשני מאד במונחי אותם הימים.
    וכמובן אחר כך, הוא התקדם בחברה והגיע להיות מנהל השיווק וסמנכ"ל החברה ואחר כך כמובן גם מנכ"ל ונשיא החברה.
    בכל הדברים שהוא עשה, הוא הביא חדשנות לחברה! הוא הוביל אותנו אחריו את כל האנשים שחלק גדול מהם נמצאים פה אתי, עשרות אנשים ממוטורולה. הוא הוביל אותנו, הראה לנו את הדרך, בין אם זה בנושא הטכנולוגי ובין אם בנושא של שיתוף הפעולה והחברות (בין העובדים) וזה שהעובד הוא הנכס היקר ביותר של החברה.
    וכך אנחנו גדלנו אתו והעברנו את זה הלאה ללקוחות שלנו שלו (לחנן) הייתה סיסמה: "הלקוח הוא המלך!". זה מה שהוא ידע להגיד וכך אנחנו למדנו ממנו. מי שמע על זה אז? על התכונה השירותית הזו שאנחנו צריכים לשרת את הלקוחות שלנו? הוא הטמיע בנו את הדבר הזה!
    לפני שנה, לצערנו, נפטר העוזר, אחד העוזרים העיקריים שלו, אליעזר לבנת אשר היה הסגן שלו, גם הספדנו אותו, היה שייך גם כן, עם חנן, לדור המייסדים של החברה שיחד עם המייסדים של החברה, משה בסין ולוי קציר, אשר למעשה, בנו מאפס את החברה הזו בארץ שהתחילה עם עשרות עובדים וגדלה לאלפי עובדים וקיימת עד היום!
    ואנחנו, כולנו פה, מאנשי מוטורולה, התברכנו ולקחנו אתנו את כל הדברים הטובים שחנן לימד אותנו ולכן אנחנו גם פה היום להוקיר אותו ולהנציח אותו ולהגיד לו: "חנן, נוח בשלום על משכבך ותהיה מליץ יושר עלינו, למעלה בשמים, כל טוב!"

  9. אמיר מירון

    חנן אכסף למד עם אבי, עמנואל מירון (ברקוביץ') ז"ל 4X4KE, בטכניון, ותמונת המחזור עדיין תלויה בעמדת העבודה של אבי.
    חנן החל את עבודתו במוטורולה, אבי החל עבודתו בתדיראן, שתי אימפריות תקשורת ישראליות.
    חיפשתי מה עלה בגורלו של חנן ורואה שנפטר. ב 1997 עבדתי במוטורולה ופגשתי את אכסף, מעין סגירת מעגל.
    יהי זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן