יאיר דקל ז"ל

ירון דקל ומשפחתו, נויה דקל גאודר ומשפחתה, שלומית יגור ומשפחתה ואורנה דיבון אופיר ומשפחתה.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 15.11.21, בשעה 11.00, בית עלמין חולון השער הראשי.
יושבים שבעה בחוג המשפחה.

6 Comments

    • נויה

      שבתאי היקר, לפני כמה שבועות יאיר דיבר על כיתתכם איתי על מה שחנה עשתה בתור מורה צעירה. נשמח לשמוע על זכרונותך, אם תרצה לשתף! בתודה, נויה וירון, הילדים של חנה ויאיר דקל.

  1. חיים נוי

    התעצבתי מאוד לשמוע על פטירתו של יאיר. היה עמית לעבודה וחבר מסור ונאמן. יאיר סייע לי רבות בעבודה העיתונאית בראשית דרכי בסוכנות עתים וגם עזר לי רבות בהתנהלות העיתונאית בגלי צהל. היה עיתונאי משכמו ומעלה, אוהב אדם וחביב הבריות. אדם ישר ונאמן וחבל עד מאוד על לכתו. משתתף ביגון העמוק של המשפחה, ירון ונויה וכל בני ביתם. שלא תדעו עוד צער ורק בשורות טובות. חיים נוי (עורך ראשי סוכנות עתי"ם, לשעבר)

  2. תרצה הכטר

    מאוד עצוב. היכרתי את יאיר דקל באמצעות הבלוג הנפלא שלו. נדהמתי לשמוע על פטירתו, מעט באיחור אמנם, אבל התדהמה הכתה בי כאשר קראתי את מודעת האבל כאן. היה ליאיר סגנון כתיבה ייחודי, הוא פרסם פוסטים מעניינים תחת הכותרת "עניינים יומיומיים". מצאתי עניין רב בתגובותיו לפוסטים שפרסמתי באתר "רשימות", שנסגר לפני מספר שנים. אני שולחת מכאן תנחומים למשפחתו. יהי זכרו ברוך.

  3. רפי מגיד

    הופתעתי לקרוא על פטירתו של יאיר. לפני המון שנים, עסקתי בחיבור חוברות תשבצים ויאיר ז"ל עבד אז במעריב. הוא הזמין אותי לקפה תמר שהיה אז, ודיברנו רבות על הרעיון להוציא חוברת תשבצים. בסוף זה לא הסתייע, אבל אני זוכר כאילו היום את השיחות הנעימות שהיו בינינו, ואת אופיו הנעים. לא קישרתי אף פעם שבנו הוא ירון וזה נודע לי רק משחידשנו את הקשר, כשנה לפני פטירתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן