ידין (זאב) מכנס ז"ל

אבלים: אשתו: נילי מכנס, בנו וכלתו: בן ושירה מכנס, בנו וכלתו: רם ודגנית מכנס, בתו וחתנו: אלמה ויאיר קז, נכדיו, נכדותיו, אחיו: אריאל מכנס, אחותו: ורדה כרמלי.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 28.04.13, בשעה 16.00, בית עלמין קרית שאול.
יושבים שבעה בבית המנוח, החל מהשעה 16.00.

אולפני הרצליה וחברת תיא תקשורת מנחמים את נילי מכנס ובני ביתה על פטירת יקירם.
המנוח היה דירקטור בחברה.

החברים והנהלת חברת טקסס אינסטרומנטס ישראל מנחמים את רם מכנס ומשפחתו על מות האב.

אולפני הרצליה מנחמים את נילי מכנס ובני ביתה על פטירת יקירם.

2 Comments

  1. דפנה רזון, דינה ציטבר, איריס בחר ונעמי מרן

    עולם ללא ידין

    ביום חמישי האחרון בשעה שתיים בצהרים נפרדת מאיתנו "להתראות בארבע" ויצאת מהמשרד.
    וכעת בלתי נתפסת המחשבה שאנו מלווים אותך למנוחת עולמים. קשה לנו לכתוב לך מילות פרידה, הרי לא הספקנו להפרד כלל. במיוחד קשה לספר על השעות הרבות שהיינו יחד, להכנס למשבצת החברית והאהודה שיצרנו כולנו יחד במשרד. דברים קטנים של היום יום שכבר היום אנו מרגישים בחסרונם.
    אנחנו, דינה, דפנה, נעמי ואיריס עובדות יחד איתך עשרות שנים. אנו גאות לומר שהכרנו בן אדם מיוחד, מדהים.
    פעם מזמן אמרנו שמתאים לך הכינוי "מענטש" !!! זה היה אחרי שראינו את מלחמתך ואת יכולתך לבנות ולעזור לאחרים. כשהגית והקמת– עמותות לתפארת, כדי שיהיה לעשרות ספורטאים אפשרות להתחרות שתהיה להם פינה להתאמן שיוכלו להביא הישגים.
    זה היה אחרי שהבנו איך אדם שיש לו חלום מצליח בעבודה קשה ומאומצת, תוך לחימה מול רשויות אטומות והוצאות גבוהות לממש את חלומו, לדאוג לספורטאים שהיו עד שהופעת כמו יתומים זנוחים.
    ראינו בגאווה יחד איתך איך הצלחת לשכנע את הממסד לשנות את הגישה ולקבל את דעתך, שיש להפריש מעוגת התקציב ולהעביר תמיכה גם ל"עצמה" שבנית בעמל, ול"איל" – האיגוד המפואר שבזכותך קם.
    ובהמשך ראינו איך ארגון שחקני הכדורגל, רוכבי האופנים וכל שאר עשרות ענפי הספורט קיבלו עקב מאמציך הכרה ועזרה. כמה גאווה זו היתה לך ולנו.
    היינו יחד איתך בחלומך להקים קבוצת כדורגל מפוארת שתוכל להחזיק את עצמה מבלי להיות נטל על המדינה, לגדל דור צעיר של ספורטאים ולשאת בכבוד את שם המועדון והקבוצה.
    הסתכלנו בכאב איך אתה נאלץ להאבק ולהשקיע זמן יקר וממון רב מול אנשים קצרי אמונה ותאבי בצע, אשר עשו את כל שבידם בכדי להכשיל אותך.
    למרות שבאת אליהם עם ניירות ושירטוטים מפורטים, והסברת שהרעיון בר ביצוע, הם העדיפו לדאוג לעצמם ולא איכפת היה להם אם אתה תשקע.
    אינני משפטנית, כך שאם אכריז שלדעתי היתה טעות בהבנת הנקרא שם בבית המשפט, אנשים ינודו בראשם ויפקפקו, אך כל מי שמכיר אותך, ולא מעל דפי העיתון….. בטוח כמונו בחפותך וביושר כפיך, מבין ויודע את רצונך האמיתי ויכולתך לתת ולעזור.
    את הרצון להתחלק, את ההומור השנון ואהבת האדם שבך, נזכור תמיד. אתה איש יקר שיודע ומוכן לעזור ולדאוג לכל מי שביקש עזרה.
    ליבנו מתרחב בחושבנו על משפחתך המקסימה ועל האישה הנפלאה והנאמנה שהייתה לצידך בחיבוק אמיץ לכל אורך הדרך. למראה אהבתכם, לא נותר לנו לומר כי קסומה היא בעינינו.
    אחרי גידול שלשת ילדיך האהובים עקבנו תוך כדי עבודה במשרד, אנו יודעים את הגאווה שכל אחד ואחת מהם הביאו לכם. שמחנו בנישואיהם חיבקנו את בנות ובן זוגם ושמחנו איתכם על בואם של הנכדים.
    יותר מכל אהבת להיות סבא גאה, סבא ידין המדהים שאוהב ללא גבול את כל נכדיו ונכדותיו שהם כמובן – הכי יפים בעולם. עד יומך האחרון התמלאת באור, חיוך ושמחת חיים כשרק הזכירו לך שם של נכד או נכדה, באיזו התלהבות סיפרת על התקדמות או אימרה שנונה של אחד או אחת מהם. הנכדים האהובים שלכם שכה אהבו ושמחו להגיע למשרד של סבא ידין, לקבל את מלוא תשומת הלב, את האהבה והסבלנות, המילה הנכונה והחיבוק המפנק. שישבו פעורי פה לשמוע ולהתחלק בידע האדיר שלך שידעת להעניק להם.
    אשרנו שזכינו לעבוד איתך ובמחיצתך ואנו מיצרים שכל זה נגדע בפתאומיות וכואבים את לכתך.
    תנוח בשלווה על משכבך ידין – איש יקר חכם ואציל, אנו נזכור אותך בדיוק כפי שהיית – עם החיוך והמילה הטובה, עם העצה והעזרה כי היית אדם טוב לב, אנושי ונעים הליכות, איש משפחה חם אוהב ומכבד את הזולת. כמילות השיר של נתן יונתן: "היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא…"
    תחסר לנו מאד.

  2. כהן סמי

    תנחומים מאימי, אסתר כהן שטיפלה באמכם שרה, ז"ל. אימי היום, קשישה במצב לא מרנין, העלתה זכרונות מהתקופה בה טיפלה בשרה.
    ובחיפושיי ברשת התברר לצערה של אימי, שידין נפטר לפני כשנתיים.
    אימי זוכרת אתכם לטובה.
    תנחומים גם ממני גם אם באיחור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן