יהודה (יודקה) ליטני ז"ל

החברים מחברת החדשות 12 מנחמים את משפחת ליטני על מות יקירם.

החברים מנוער: עפרה ואילן אהרונוב, מיכל ודן ארזי, ניצה ואבי ברוק, מיה בר הילל, רותי וקובי מרון, מירי ופיטר נתן וישראלה ויוסי שמעוני אבלים ומנחמים את לבנה והמשפחה על פטירת יקירם, איש ירושלים.

עיתון הארץ אבל ומנחם את לבנה, מיכל, אבישי והמשפחה על מות יקירם, עיתונאי, פרשן וכתב השטחים של עיתון הארץ שנים רבות.

החברים: יעל ומיקי אליאור, שי ומיכאל ארן, מיכל וזאב דייוויס, עמליה ואמנון כהן, מרים ויצחק לבב, ג'ואן ואילון קולברג, בת שבע ואיתן קולברג ולוריין קסל אבלים ומנחמים את לבנה, דני, חיים, מיכל ואבישי על מות יקירם.

2 Comments

  1. יחיעם ויץ

    מצטערי עד מאוד על מותו של יהודה ז"ל . הכרתי אותו דרך אבי המנוח רענן ויץ ז"ל שליהודה היו קרובים הדוקים – אחרי מותו יהודה אמר לי שהוא מאוד אהב אותו. בשנים האחרונות יהודה שלח לי את הסיפורים המביכים על ראשי המדינה – כמו שמעון פרס – שכתב. מאוד אהבתי את סיפוריו והוא גם שלח לי את ספר סיפוריו עם הקדשה יפה. אני חייב לציין שהופעתי על מותו יחיעם ויץ

  2. עוזי ברעם

    הצטערתי מטד לקרוא על מותו של דני ז"ל.היו שנים שהיינו מיודדים מאד בתקופת חברותי בועדת חוץ ובטחון ולאחר מכן בממשלה נועצתי בו לא אחת.היה בו שילוב של ידע וחן כובש.הקשר בינינו נשמר זמן רב גם על בסיס עמדותינו הפוליטיות הקרובות.
    חסרונם של אנשים כדני בולטים יותר על רקע התקופה של שטחיות של התעלמות מהבעיות האמיתיות שאופפות אותנו.
    תמיד אזכור ואנצור את דמותו. תנחומים לבני המשפחה עוזי ברעם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן